بسیاری از افرادی که اقدام به خرید چرخ گوشت صنعتی می نمایند باید در ابتدا به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین نمونه آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. این چرخ گوشت ها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند که شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید. برخی از آنها رومیزی می باشد و برخی از آنها پایه دار و بزرگ است. شما برای خرید آنها بهتر است در ابتدا نیازهای خود و فروشگاه و قصابی تان را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه را تهیه کنید.

بهترین و با کیفیت ترین چرخ گوشت صنعتی را شما می توانید از روی عملکردی که دارد به خوبی شناسایی کرده و خریداری کنید. بهترین برندهای تولیدی چرخ گوشت های صنعتی متعلق به کشور آلمان و ایتالیا می باشد. البته که باید بدانید برندهای ایرانی مناسبی هم وجود دارد و شما هم می توانید آنها را خریداری کنید. اینکه شما تنها به کیفیت و برند آن دقت داشته باشید اهمیت ندارد، بلکه باید به خوبی با آنها بتوانید کار کنید.

توصیه هایی برای استفاده از چرخ گوشت صنعتی :

چرخ گوشت صنعتی ویژگی های خاصی دارد که با چرخ گوشت های معمولی قابل مقایسه نمی باشد. شما زمان استفاده از این چرخ گوشت ها باید به برخی از نکات مهم دقت داشته باشید که این نکات عبارت می باشد از :

  1. یکی از مهمترین نکاتی که اهمیت دارد و شما باید برای مراقبت از چرخ گوشت صنعتی انجام دهید این است که گوشت های همراه با چربی و رگ درون چرخ گوشت نریزید. چربی ها و رگ هایی که در گوشت وجود دارد موجب می شود که فشار زیادی به دستگاه وارد شود. همچنین باید بدانید تیغه هایی که درون چرخ گوشت هم وجود دارد به وسیله چربی ها کند می شود. به همین دلیل بهتر است به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید.
  2. اگر شما 6 ماه از چرخ گوشت استفاده کنید بدون شک تیغه های آن کند می شود و دیگر تیز بودن خود را ندارد. بر همین اساس بعد از 6 ماه بهتر است که تیغه های آن را تیز کنید و یا اینکه اگر نیاز است تیغه های آن را تعویض نمایید.
  3. از دیگر نکاتی که زمان استفاده از چرخ گوشت صنعتی باید به آن دقت داشته باشید این است که آن را بدون گوشت روشن نگذارید. در این صورت امکان دارد قطعات چرخ گوشت فرسوده شود و دور موتور آن بالا رود. بر همین اساس تنها با استفاده از گوشت چرخ گوشت را روشن کنید.
  4. زمان خرید چرخ گوشت مینروا و... باید به خوبی ارتفاع دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. ارتفاع آن باید با محیطی که می خواهید چرخ گوشت را در آن قرار دهید هماهنگی لازم را داشته باشد.
  5. یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید چرخ گوشت باید به آن دقت داشته باشید این است که تیغه های آن را مورد بررسی قرار دهید. برخی از تیغه ها امکان دارد از آلیاژهای نامناسبی تولید شده باشد که آنها بدون شک گوشت را له می کنند و نباید آنها را انتخاب کنید.
  6. یکی از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان خرید چرخ گوشت های صنعتی به شما توصیه می کنیم این است که به شستشوی آنها دقت داشته باشید. شما باید قطعات چرخ گوشت را به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید شستشوی آسانی دارند و می توانید آنها را به راحتی بشویید.
  7. بیشتر از 20 دقیقه نباید دستگاه را روشن بگذارید، چرا که امکان دارد به موتور آن فشار وارد شود. بنابراین به خوبی این نکته را در نظر داشته باشید تا بتوانید سال های سال از آن استفاده کنید.

    تراز ایران

    آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
    خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
    تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
    همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()