مشخصات چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل s۱۲:

ویژگی های چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل s۱۲:

چرخ گوشت نیمه صنعتی یکی از دستگاه هایی است که در صنایع و منازل از آن استفاده می ‌کنند. به نوعی می ‌توان گفت این چرخ گوشت ها دو منظوره بوده و از آن‌ ها در هر مکان و مشاغلی می توان استفاده کرد و انواع گوشت را در حجم های گوناگونی با آن ها چرخ نمود. یکی از انواع این دستگاه‌ ها چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل s۱۲ می باشد. این چرخ گوشت دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده است فروش آن ها به میزان بسیار بالایی در سراسر دنیا برسد. این چرخ گوشت دارای مدل s۱۲ و برند فیمار است. قدرت بسیار بالای این دستگاه ناشی از موتوری است که در آن به کار برده شده و باید گفت قدرت موتور این دستگاه برابر با قدرت یک اسب بخار می باشد. همچنین ویژگی دیگری که باید به آن اشاره نمود موتور گیربکسی این دستگاه است که باعث می شود بدون وقفه بتوان از این دستگاه استفاده نمود و این قابلیت در صنایع مختلف به خصوص قصابی ها و رستوران ها دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. همان طور که می دانید انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی را اگر بخواهیم بر حسب  فاز آن ها بررسی کنیم باید بگوییم به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم خواهند شد و در این چرخ گوشت نیز سیستم برقی آن و همچنین منبع تغذیه آن از نوع برق تک فاز می باشد. اگر توجه کرده باشید مدل این چرخ گوشت ۱۲ اس می باشد و این مدل بیانگر سایز آن است و باید گفت سایز این چرخ گوشت برابر ۱۲ میلیمتر است. با وجود این که این چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل ۱۲ اس از نوع چرخ گوشت های نیمه صنعتی است و کاملاً صنعتی نمی باشد ولی می تواند در ساعت چیزی حدود ۱۶۰ کیلوگرم گوشت را چرخ کرده و به کار مداوم پردازد و این قابلیت بسیار بالایی در چرخ گوشت های نیمه صنعتی می باشد.

سایر مشخصات چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل s۱۲:

همانطور که گفته شد چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار مدل s۱۲ یکی از چرخ گوشت های بسیار پر قدرت در حوزه چرخ گوشت های نیمه صنعتی می باشد که توسط برند فیمار تولید شده است. این چرخ گوشت دارای قدرت بسیار بالا بوده و می تواند به صورت روزمره استفاده شود و همچنین می‌ توان از آن به گونه ای استفاده کرد که حجم بسیار بالایی از گوشت را هر روزه چرخ کند. چرخ گوشت دارای بدنه ای بسیار مقاوم بوده و یکی از علل هایی است که می توان از آن در صنایع استفاده نمود و بدنه بسیار مقاوم این چرخ گوشت علت کارایی بالا در این چرخ گوشت است. با توجه به قطعات بسیار مرغوبی که در این چرخ گوشت استفاده شده است کیفیت آن به میزان بسیار بالایی خواهد رسید. یکی از قطعاتی که باعث می شود این چرخ گوشت ویژگی منحصر به فردی داشته باشد موتور گیربکسی آن است که با قدرت بسیار بالایی به چرخ کردن انواع گوشت ها خواهد پرداخت. همچنین یکی دیگر از قطعات این چرخ گوشت قطعه تیز کننده آن می باشد که به صورت خودکار می تواند تیغه های این چرخ گوشت نیمه صنعتی را تیز کرده و راندمان کاری این دستگاه را در حد بسیار بالایی برساند. همان گونه که می توان  مزیت‌ های چرخ گوشت نامبرده نیمه صنعتی را نام برد، باید به معایبی که در آن وجود دارد نیز اشاره کرد تا خریداران چرخ گوشت مینروا بتوانند با چشم باز به خرید آن بپردازند. از مزایای آن نداشتن یخچال است. همچنین باید گفت این دستگاه فاقد چرخیدن به صورت معکوس می باشد و نمی تواند گوشت های گیر کرده در داخل گردن چرخ گوشت را به سمت بالا هدایت کند.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()