فروشگاه تراز ایران - بدنه چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل C/E22N:

این چرخ گوشت نیمه صنعتی از بدنه تمام استیل بهره می گیرد. این استیل ضد زنگ می باشد و یکی از بهترین آلیاژ ها برای دستگاه هایی که با مواد پروتئینی و غذایی سروکار دارند می باشد زیرا در وهله اول استحکام بالایی دارد و در وهله دوم به واسطه نچسب بودن آلیاژ استیل به هیچ عنوان گوشت روی آن نمی ماند و تجزیه نمی شود، بنابراین موارد بهداشتی رعایت خواهد شد. همچنین شستشوی چرخ گوشت نیمه صنعتی در خصوص پروتکل های بهداشتی به سادگی انجام پذیر است چرا که خورندگی و پوسیدگی در آن ایجاد نمی‌ شود.

فروشگاه تراز ایران - ساختار چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل C/E22N:

ساختار بدنه چرخ گوشت کمپانی امگا مانند دیگر محصولات این کمپانی قابلیت این را دارد که تمامی قطعات و اجزای آن مونتاژ و دمونتاژ شود. این امتیاز نیز در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شده است که این دستگاه محبوبیتش افزایش پیدا کند.

فروشگاه تراز ایران - منبع تغذیه و قدرت موتور چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل C/E22N:

یکی از ویژگی های این محصول این است که در دو نوع تولید شده است، این دو نوع هر کدام می توانند به صورت جداگانه از طریق برق سه فاز و تک فاز انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند. قدرت هر دو دستگاه حدود یک و نیم اسب بخار می باشد، در نظر داشته باشید که این قدرت بسیار بالایی است. چرخ گوشت مذکور با این نیروی فوق العاده قادر است ۲۷۰ کیلوگرم گوش را در هر ساعت چرخ کند.

فروشگاه تراز ایران - ارتفاع و وزن چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل C/E22N:

این دستگاه دارای ۵۳ سانتی متر ارتفاع می باشد و در واقع یک دستگاه بسیار جمع و جور است، بنابراین برای مکان هایی که دارای فضای کوچکی هستند بسیار مناسب می باشد.

در خصوص وزن این دستگاه باید اشاره کنیم که وزنی معادل ۳۳ کیلو گرم دارد و تقریباً می توان آن را به راحتی جابجا کرد.

فروشگاه تراز ایران - دکمه چرخش معکوس در چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل C/E22N:

یکی از امتیازات این چرخ گوشت نیمه صنعتی داشتن دکمه چرخش معکوس می باشد، در واقع این دکمه در زمانی کاربرد پیدا می کند که گوشت در گلویی دستگاه گیر کرده باشد، در این زمان با زدن دکمه چرخش معکوس تیغه، جهت چرخش آن برعکس شده و گیر رفع خواهد شد.

فروشگاه تراز ایران - دیگر امتیازات چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل C/E22N:

از دیگر امتیازات این چرخ گوشت نیمه صنعتی می توان به دارا بودن گواهینامه ce اروپا اشاره کرد. همانطور که می دانید این گواهی نامه در خصوص امنیت و سلامتی به دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی داده می شود بنابراین همین گواهینامه تاییدی بر کیفیت و کارآمدی چرخ گوشت مذکور خواهد بود.

فروشگاه تراز ایران:

یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی فروش چرخ گوشت امگا حال حاضر کشور سایت اینترنتی تراز ایران می باشد. این فروشگاه گرچه نو پا است اما به خوبی توانسته نظر اکثر مردم را به خود جلب کند، برای دستیابی به این مهم این سایت اینترنتی قیمت های مقطوع و مقرون به صرفه ای را روی اجناس خود قرار داده است. همچنین تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین دستگاه ها و ارزانترین کالا ها را در اختیار خریداران قرار دهد. عموماً تمامی وسایل و تراز ایران این مرکز دارای گارانتی و خدمات بعد از فروش می باشند، این موضوع خود تاییدیه ای برای اصالت کالا های این فروشگاه می باشد.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()