انواع مختلف چرخ گوشت صنعتی:

انواع چرخ گوشت صنعتی:

همانطور که می دانید چرخ گوشت ها در برند های متفاوتی تولید می ‌شوند. علاوه بر تفاوت در مورد برند ها چرخ گوشت صنعتی را می ‌توان در سایز و ابعادی که این دستگاه دارد و به نوع گوشت هایی که توسط این دستگاه ها چرخ می شوند نیز تقسیم نمود. یکی از پارامتر هایی که باعث تفاوت در نوع گوشت می ‌شود دمای آن ها است. بعضی از مکان ها مانند قصابی ها از گوشت هایی استفاده خواهند کرد که کاملا تازه و گرم بوده و برای استفاده از این گوشت ها و چرخ کردن آن ها باید از دستگاه چرخ گوشت صنعتی استفاده نمود که بتواند با تیغ تیز خود کاملاً این گوشت ‌ها را چرخ نماید. نکته مهمی که در این چرخ گوشت وجود دارد این است که به دلیل نرم بودن بافت گوشت، این گوشت ها نباید به یکدیگر گیر کرده و باعث مسدود شدن چرخ گوشت های صنعتی شود. به طور کلی برای چرخ کردن گوشت در چرخ گوشت های خانگی بهتر است از گوشت های نیمه یخ زده استفاده کرد تا دستگاه بتواند به طور کاملی گوشت را چرخ کرده و آن ها را تکه کند. ولی در صنعت اینگونه نیست و برای تکه کردن گوشت ها و چرخ کردن آن ها لازم نیست حتماً گوشت ها در دمای خاصی باشند و بر حسب نوع مکان مورد نظر چرخ گوشت صنعتی در انواع متفاوتی تولید شده است. همانطور که گفته شد در قصابی ها و یا رستوران هایی که دارای مشتریان بسیار زیادی هستند از چرخ گوشتی استفاده می شود که بتواند گوشت های بالای صفر درجه را به خوبی چرخ کند که این چرخ گوشت، چرخ گوشت های صنعتی با دمای بالای صفر گفته می شود. همچنین برای مکان های دیگری که از گوشت های تقریباً یخ زده استفاده می نمایند، چرخ گوشت های صنعتی به کار برده می شود که بتواند گوشت های زیر صفر درجه را که کاملاً یخ می باشند، چرخ کند. این چرخ گوشت ها دارای قطعاتی در خود می باشند که بسیار قوی بوده و اول به خرد کردن قطعات یخ پرداخته و سپس آن ها را چرخ خواهد کرد.

انواع چرخ گوشت صنعتی برحسب سایز آن:

همانطور که گفته شد غیر از تقسیم بندی انواع چرخ گوشت صنعتی بر اساس دمای گوشت و برند آن ها می توان در مورد ابعاد این دستگاه نیز انواع مختلفی از آن ها را برشمرد. مثلاً چرخ گوشت هایی که هستند که به آن ها چرخ گوشت های صنعتی نوع رومیزی خواهند گفت. این چرخ گوشت ها تقریباً کوچک بوده و میزان گوشت کمی را نیز می تواند چرخ کند. چرخ گوشت هایی که روی میز قرار می گیرند را می توان در انواع برند های تولید خارج و تولید داخل به وفور یافت. چرخ گوشت های صنعتی دیگری نیز قرار دارند که به آن ها مدل مبله می گویند. چرخ گوشت هایی که دارای این مدل هستند مدل های مجهز تر و بسیار بزرگتری نسبت به مدل های قبلی بوده و باید گفت این چرخ گوشت ها علاوه بر قطعات های اصلی که دارند دارای پایه و قطعات فرعی دیگری می باشند. مثلا چرخ گوشت ها در قسمت زیرین خود دارای کابینت می باشند و به طور کلی باید گفت این چرخ گوشت ها ارتفاع بسیار زیادتری نسبت به چرخ گوشت های دیگر خواهند داشت. خرید چرخ گوشت امگا را از تراز ایران با بهترین قیمت انجام دهید.

این دستگاه ها برای چرخ کردن حجم بسیار زیادی از گوشت های مختلفی می باشند. همه انواع چرخ گوشت ها در قسمت خروجی گوشت، فیلتر هایی داشته که می ‌توانند سایز های مختلفی از گوشت را بسته به انتخاب مشتری چرخ کنند. برای تهیه چرخ گوشت های مختلف صنعتی می توان علاوه بر خرید حضوری به مراکزی که به صورت غیر حضوری نیز به فروش آن ها پرداخته ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. البته برای خرید هر کدام از آن ها باید نسبت به ضمانت نامه، خدماتی که پس از فروش به مشتری ارائه می شود نیز توجه نمود.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()