ویژگی های چرخ گوشت قصابی امگا ایرانی مدل SE32

چرخ گوشت های امگا از کیفیت و قدرت موتور بالایی بهره مند هستند. این دستگاه با بهره مندی از گلویی متحرک با جنس فولاد ضد زنگ قابلیت قرارگیری در یخچال را دارد و به راحتی قابل شستشو است؛ به همین دلیل از آلوده شدن گوشت در هوای آزاد جلوگیری می کند. همچنین به دلیل شستشوی آسان دستگاه هیچ گونه ذراتی از گوشت روی تیغه ها باقی نمی ماند.  این کالا قابلیت قرارگیری روی میز را دارد؛ به همین دلیل برای آشپزخانه هایی که فضای کافی ندارند، بسیار مناسب است. همچنین این محصول با داشتن محفظه ایمنی، از آسیب رسیدن به دست مصرف کننده جلوگیری می کند و در دسته محصولات ایمن قرار می گیرد. به طور کلی چرخ گوشت امگا ایرانی محکم و بادوام بوده و موتور آن قابلیت کار مستمر را دارد. همچنین با بهره مندی از لیسانس ACEC بلژیک، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله است.

نکات ایمنی

پس از هر بار مصرف تیغه های چرخ گوشت قصابی امگا ایرانی مدل SE32 را به خوبی تمیز کنید. همچنین هر 3 ماه یکبار تیغه را بررسی کرده که به خوبی تیز باشند. علاوه بر این از اضافه کردن پیاز یا دیگر مواردی که آبدار هستند به دستگاه خودداری کنید؛ زیرا ورود آب به موتور باعث فرسودگی آن می شود. لازم به ذکر است پس از چند دقیقه استفاده مداوم به دستگاه باید استراحت داد؛ با این کار از داغ شدن موتور جلوگیری خواهید کرد.  خرید چرخ گوشت توسط تراز ایران با قیمت ارزان انجام می گیرد.

توجه داشته باشید همواره گوشت کوب را درون محفظه استوانه ای شکل قرار دهید که از آسیب های احتمالی به دست کاربر جلوگیری شود. هرگز دستگاه را بدون این که قصد استفاده از آن را داشته باشید، روشن نکنید؛ زیرا دور موتور بالا می رود و به دستگاه شما آسیب می رسد. به عنوان آخرین نکته نیز توصیه می شود که از گوشت های بدون رگ و ریشه برای چرخ کردن استفاده کنید.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()