ویدیو پروژکتورهای خانگی

 یکی دیگر از انواع ویدیو پروژکتورها ویدئو پروژکتور های خانگی هستند که در منازل از آنها استفاده می شود و برای تماشای فیلم و تصاویر و برای انجام بازی‌های گروهی با استفاده از ویدئو پروژکتور های خانگی می توانید لذت و هیجان را ایجاد نمایید . ویدئو پروژکتور های خانگی می توانند تصاویر را در ابعاد بزرگی ایجاد کنند و به همین جهت اندازه صفحه نمایش داده شده از تلویزیون بسیار بزرگتر بوده و مشاهده آن بسیار لذت بخش است.

ویدئو پروژکتور چند رسانه‌ای

 از دیگر ویدئو پروژکتور ها ، ویدئو پروژکتور چند رسانه ای می باشد که یکی از بزرگترین دسته بندی ویدئو پروژکتورها به شمار رفته و از این دستگاه‌ها برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود برای ارائه پاورپوینت های سخنرانی یا نمایش کلیپ های ویدیویی و ارائه مطالب اطلاعات و سایر داده ها می توان از این ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای استفاده کرد.

خرید پروژکتور به صورت اینترنتی

امروزه با توجه به شرایط کنونی و سهولت در خرید مینی ویدئو پروژکتور ، افراد زیادی تمایل به خرید اینترنتی دارند.خرید اینترنتی در زمان کوتاهی انجام شده و افراد با مسائل مراجعه حضوری و درگیر نمی شوند و می توانند به راحتی از فروشگاه نیزار کالا خرید راحت و مطمئنی را داشته باشند.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار

همانطور که می دانید برای ارتباط بین فرستنده و گیرنده به پروژکتور ، نیاز به سیم داریم تا اطلاعات ورودی به ویدئو پروژکتور ارسال شود اما در برخی از دستگاه‌ های جدید ، اتصال سیمی از میان رفته و به جای کابل از قابلیت وای فای یا وایرلس استفاده می‌شود. با استفاده از ویدئو پروژکتور های وای فای دار شما بدون نیاز به هیچگونه کابل و سیم می توانید اطلاعات مورد نظر را به این دستگاه ارسال نمایید.اطلاعاتی که می توانید به ویدئو پروژکتور ها ارسال کنید ، می تواند فایل هایی از جمله پاورپوینت، اکسل، pdf، word و انواع تصاویر و ویدیو ها باشد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()