در محیط‌ های آموزشی با استفاده از ویدئو پروژکتور می توان مطالب را به صورت آسان تر به دانشجویان ارائه داد و افراد با یکدیگر آموزش ها را دیده و در نتیجه کیفیت آموزش نیز بالاتر خواهد رفت. در محیط‌ های کاری با استفاده از  ویدئو پروژکتور می توان جلسات را برگزار کرد و اطلاعات را با همکاران به اشتراک گذاشت. در سالن‌ های نمایش نیز از ویدئو پروژکتور ها استفاده های بسیار زیادی داریم و افراد به صورت دسته‌ جمعی تصاویر و ویدیوها را مشاهده می‌کند ، در نتیجه سخنران به راحتی مطالب خود را به افراد انتقال می دهد همچنین در بخش خانگی از ویدئو پروژکتور استفاده برای پخش تصاویر و ویدیو ها و تماشای آن به صورت خانوادگی فراهم خواهد شد.

ویدئو پروژکتور ها را در مکان‌ های مختلفی می بینیم و از آن استفاده های مختلفی در بخش‌های آموزشی ، برگزاری جلسات واستفاده های خانگی

داریم. این دستگاه ها در گذشته تنها این توانایی را داشتند که عکس های به هم چسبیده را به صورت پشت سر هم پخش کنند و این موفقیت بزرگ در بخش تکنولوژی باعث شد که امروزه این دستگاه‌ها به تولید برسد و بتوانیم از بردهای هوشمند در ویدئو پروژکتور ها استفاده نماییم.

 ویدئو پروژکتور ها دارای مشخصات مختلفی هستند که بسیار مهم است و در زمان خرید باید به آن دقت داشته باشیم. از مشخصات بسیار مهم ویدئو پروژکتور ها ، رزولوشن ، کنتراست یا شفافیت تصویر، شدت روشنایی ، طول عمر لامپ و کیفیت تصاویر می باشد که باید آن را مورد بررسی قرار دهیم تا یک خرید عالی را داشته باشیم. فروشگاه نیزار کالا یکی از فروشگاه های بزرگ فروش ویدئو پروژکتور ها می باشد که در این مرکز معتبر فروش انواع ویدئو پروژکتور ها از جمله ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور وای فای دار، فروش مینی ویدئو پروژکتور و غیره انجام می گیرد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()