دارای تیغه بسیار تیز با ضخامت کافی

تیغه به کار رفته نیز در این دستگاه مرغ خرد کن از جنس فولادی با روکشی از استیل بسیار باکیفیت و درجه 1 می باشد. ضخامت این تیغه ضد زنگ ، 23 سانتی متر بوده و تیغه قابلیت تیز شدن دارد. لازم به ذکر است که قدرت برندگی این تیغه بسیار ایده آل است و می توان با آن لاشه انواع طیور را خرد و تیکه نمود. همچنین امکان تنظیم فاصله محل برخورد تیغه با لاشه وجود دارد که درنتیجه ی آن می توان از دستگاه برای خرد کنی انواع پرندگان استفاده کرد .

مجهز به موتور بسیار قوی

این دستگاه به حالت پیش فرض دارای موتور بسیار قوی 3/4 اسب بخاری می باشد. این موتور از کیفیت بسیار بالا و مصرف برق پایینی برخوردار است. همچنین سرعت دور این موتور بسیار عالی بوده و تیغه دستگاه را با سرعت مناسب به چرخش در می آورد. از تسمه فولی به جای تسمه های عادی در این دستگاه استفاده شده است که طول عمر و ثبات در عملکرد را برای دستگاه فراهم می کند . همچنین نوع گردش تیغه یاتاقان دار شفت دار می باشد که سبب عملکردی سریعتر و بدون کوبش در دستگاه می شود .

دارای قاب محافظ و میله

به جهت افزایش ایمنی به هنگام کار کردن دستگاه و عدم آسیب دیدن کاربر ، این دستگاه مجهز به قاب محافظ می باشد. این قاب محافظ اطراف تیغه را پوشش می دهد. همچنین این دستگاه مرغ خردکن دارای میله راهنما است که از طریق آن می توان لاشه پرنده مد نظر را به درستی برش داد. خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی را از کابان تجهیز انجام دهید.

کارکردی آسان و ساده

استفاده از این دستگاه بسیار ساده می باشد. دستگاه دارای دکمه های ال ای دی بر روی بدنه بوده که به راحتی با استفاده از آنها امکان روشن کردن و خاموش کردن دستگاه فراهم شده است .  همچنین به منظور تنظیم ارتفاع دستگاه، چهار عدد پایه بر روی آن نصب شده و دستگاه به هنگام کارکرد هیچ نوع لرزش و لغزشی ندارد. لازم به ذکر است که این دستگاه به صورت رومیزی قابل استفاده میباشد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()