دیگر بیشتر مردم زمان کافی برای تمیز کردن و خرد کردن مرغ را ندارد و در صورتی که فروشگاهی این موارد را انجام ندهد هیچ بعید نیست که مشتری از آن فروشگاه خرید نکند. دستگاه مرغ بر فروشگاهی در برندهای مختلف طراحی و تولید گردیده و میتواند کمک شایانی به خریداران و فروشندگان محصولات طیوری نماید.

دستگاه مرغ بر فروشگاهی را میتوان در تمامی فروشگاههای فروش مرغ مورد استفاده قرار داد. امروزه وجود این دستگاه که یکی از تجهیزات ضروری فروشگاه‌ها محسوب می شود، از اصلی ترین ابزار ها در مرغ فروشی های بزرگ و کوچک است. به دلیل مشغله کاری مردم، تمیز کردن مرغ در خانه بسیار سخت و  طاقت فرسا بوده و مراکز ارائه محصولات پروتئینی با تهیه این دستگاه کمک شایانی به مشتریان می کنند.

دستگاه مرغ بر فروشگاهی چیست ؟

دستگاه مرغ بر فروشگاهی با بدنه استیل خالص مناسب برای استفاده در انواع مرغ فروشی ها و فروشگاه های توزیع طیور است. این دستگاه با استفاده از برق تک فاز خانگی 220 ولت شهری مورد استفاده قرار دهید.

تیغه این دستگاه از جنس استیل استنلس قابل تیز شدن از نوع بهداشتی است. قدرت برندگی مناسب ، سرعت دور بالا ، مقاوم و بهداشتی از ویژگی های این تیغه است.

بر روی تیغه محصول یک محافظ برای جلوگیری از آسیب به اوپراتور دستگاه تعبیه شده است. همچنین محافظ دوم نیز بنا به سفارش مشتری بر روی دستگاه نصب می شود. موتور دستگاه از بهترین و بهینه ترین موتور ها بر روی این محصول استفاده شده است. کارکرد مرغ بر فروشگاهی معرفی شده بسیار آسان بوده و هر شخصی می تواند به سادگی از این محصول استفاده نماید.

یکی از مهم ترین موارد این محصول بهره گیری از قاب محافظ استیل و تعبیه میله مخصوص تنظیم است. این قالب در واقع به عنوان یک لایه امنیتی تیغه را پوشش می دهد تا بدین شکل هیچ خطری کاربر را به هنگام قرار دادن لاشه تهدید نکند. در قسمت مقابل تیغه یک میله نصب شده که از آن برای تنظیم جهت و فاصله قرار گیری لاشه استفاده می شود.

قیمت دستگاه مرغ بر فروشگاهی

این دستگاه مانند سایر وسایل تجهیزات صنعتی دستخوش تغییر قیمت بوده است. قیمت  خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی متاثر عواملی است از جمله: نوع برند، ساخت داخل یا خارج کشور، قدرت موتور، نوع تیغه، میزان مرغوبیت جنس بدنه که در قیمت گذاری این محصول مؤثر است.

برندهای معروف این دستگاه عبارتند از: امگا، براکس و زیما

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()