امروزه استفاده از گوشت سفید همچون مرغ بیشتر از گوشت قرمز توصیه می شود. دستگاه مرغ خرد کن براکس دستگاهی عالی برای هر آشپزخانه ای است و به راحتی می توانید مرغ، بوقلمون و سایر گوشت های پرندگان را برش و خرد کرده و غذای مورد علاقه خود را تهیه و سرو کنید.

 امروزه که نسل نسل پیشرفته و ما به روش هایی بر ای هرچه اسان تر کردن کار ها هستیم و انجام وقت کافی برای انجام دادن کارها نداریم و میخواهیم کارمان را سریعتر و منظم انجام دهیم گروه صنعتی اروم ماشین با تکیه بر پشتکار خود و کمک گرفتن از مهندسین بنام اقدام به تولید دستگاه برش مرغ کرده این دستگاه قابل استفاده در فروشگاه های فروش مرغ، رستوران ها، کشتارگاه ها است. این دستگاه لاشه را بدون هیچ پارگی و خر ابی به قطعات ریزو درشت تقسیم میکند و کاملا این کا را به صورت بهداشتی انجام میدهد.

کاربرد دستگاه مرغ خرد کن براکس

شرکت براکس تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. یکی از تولیدات شرکت براکس مرغ خرد کن است. دستگاه مرغ خرد کن براکس ساخت کشور ایران است.

این دستگاه برای بریدن و خرد کردن مرغ و بلدرچین و بوقلمون و گوشت سایر پرندگان طراحی شده است . خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی براکس به افرادی که در زمینه طبخ غذا فعالیت می کنند، امکان تکه تکه کردن گوشت پرندگان را در مدت زمانی کوتاه می دهد. با توجه به حساسیت عملیات تکه تکه کردن گوشت مرغ در فروشگاه های عرضه گوشت مرغ و سایر طیور، از این دستگاه می توان در چنین مراکزی نیز استفاده کرد.

از این دستگاه علاوه بر مرغ برای خرد و تکه تکه کردن قرقاول، شتر مرغ، اردک، غاز و بسیاری از موارد دیگر حتی ماهی و گوشت استفاده می شود. دستگاه مرغ خرد کن براکس مناسب برای کارخانجات گوشت و پروتئین و برای فروشگاه هایی که گوشت را بصورت بسته بندی و در حجم زیاد عرضه می کنند است. کار با دستگاه آسان است، اما نیاز به دقت بالا دارد، زیرا کمی بی دقتی ضررهای جبران ناپذیری را بر کاربر آن وارد می کند. این دستگاه کاملا بهداشتی بوده و به راحتی می توان این دستگاه را تمیز کرد. اره مرغ بر صنعتی در سازیها و ابعاد مختلفی ارائه می شود

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()