معیارهای مهم در انتخاب دستگاه مرغ بر صنعتی

قطعا مهم ترین فاکتورها در وسایل و تجهیزات توجه به جنس و کارایی محصول است. دستگاه مرغ بر صنعتی نیز از این قاعده جدا نیست. پس باید در اولین مورد به جنس و تیغه دستگاه توجه کنید.در قدم بعدی باید بتوانید اجزاء دستگاه را به راحتی از هم جدا کنید و مهم ترین نکته در پایان کار توجه به ضمانت و خدمات پس از فروش محصول است.

به طور کلی دستگاه مرغ بر صنعتی دو دسته کلی در مدل های مختلف هستند:

  • دستگاه مرغ بر صنعتی ایستاده
  • دستگاه مرغ بر صنعتی رومیزی

مدل ایستاده

این دستگاه جزء بهترین دستگاه ها به شمار میرود که میتوانید روی آن حساب کنید چرا که تمامی قطعات و مواد آلیاژی مورد استفاده نو و به روز هستند.

مورد پسند برای افرادی است که می خواهند سود چند برابری داشته باشند و به شدت روی این موضوع حساس هستند. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که در ابتدا باید هدف اصلی خود از خرید دستگاه مرغ بر را مشخص کنید و بدانید که وسیله را برای چه فضا و چه مکانی می خواهید، استفاده کنید؛ آنوقت اقدام به خرید کنید.

مدل رومیزی

این مدل در دو نوع تولید شده است، یکی به صورت رومیزی و دیگری به صورت سینک دار یا همان پایه دار است.

در مدل رومیزی، برای انجام کار شما باید دستگاه را بر روی یک میز کار یا لبه سینک قرار دهید. باید بگوییم این مدل از قدرت بالایی برخوردار است و توانایی انجام حجم زیادی از کار را دارد. از لحاظ قدرت موتور نیز بی نظیر است و تمامی اصول و تکنیک های کار در این دستگاه رعایت و به اجرا در آمده تاجایی که جزء بهترین ها در انتخاب قرار گرفته است.

اما در مدل سینک دار آن، دیگر نیازی به نصب سینک و یا داشتن میز کار نیست چراکه در زیر آن یک سینک با چهار پایه جوش خورده تا استفاده از آن را برای مشتریان خود راحت کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر از لحاظ گرفتن فضا مشکلی ندارید، حتما از این نوع دستگاه استفاده کنید.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()