این دستگاه برای برش گوشت مرغ و بوقلمون در مراکز تهیه و توزیع گوشت پرندگان، غذاخوری ها و هتل ها استفاده می شود. با توجه به فروش بالی  این وسیله و استقبال مصرف کنندگان قصد داریم در این مقاله به زوایای آن بیشتر بپردازیم. دستگاه مرغ خرد کن زیما یکی از انواع دستگاه های برش مرغ موجود در بازار است که با طراحی مناسب، اندازه کافی و قیمت مطلوب به انتخاب اول مشتریان تبدیل شده است.

قیمت دستگاه مرغ خرد کن زیما

دستگاه مرغ خردکن زیما محصولی از کشور ایران با ساختار صنعتی و کاربردی است و قیمت آن بستگی به عوامل متعددی دارد. این وسیله کاربردی از حیث قیمت نیز در وضعیت مناسبی دارد و در قیاس با نمونه های دیگر و مشهورتر بازار، یک دستگاه مرغ خرد کن ارزان به شمار می آید.

نوع موتور، نوع تیغه، جنس بدنه و سیستم کاربری دستگاه از جمله مولفه هایی هستند که بر روی قیمت آن مؤثر است. بعضی از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه مرغ خرد کن به‌صورت پیش‌فرض از یک نوع موتور در مدل تولیدی خود استفاده می‌کنند، اما امکان انتخاب و تغییر نوع موتور را برای مشتریان میسر می‌کنند تا آن‌ها با بررسی تأثیر موتورها بر روی قیمت مرغ خرد کن هرکدام را به‌دلخواه سفارش دهند. فروش دستگاه مرغ بر در سایت کابان تجهیز انجام می گیرد. 

فروشگاه کابان تجهیز مفتخر است که برای رفع نیاز مشتریان خود این دستگاه را در مدل ها و قیمت های مختلف ارائه دهد.

دستگاه مرغ بر زیما در آشپزخانه های صنعتی و پروتئینی ها به کار سرعت می بخشد و برش های تمیز و یکدستی را ارائه می دهد، قیمت دستگاه مرغ خردکن زیما در مقایسه با قیمت مرغ بر های موجود در بازار و با در نظر داشتن کیفیت بالا بسیار مناسب بوده و ایده ال سوپر پروتئین هاست.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()