اگر به دنبال دوام و کارایی فوق العاده هستید از دستگاه مرغ بر استفاده کنید. دستگاه برش مرغ که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند در طرح ها و انواع مختلف عرض می شود که با فراگیری اطلاعات اجمالی دستگاه مناسبی را پیدا خواهید کرد. استفاده از این دستگاه چه برای مصارف خانگی و چه برای مشاغل با کارایی بالایی که دارد سرعت پردازش گوشت را افزایش داده که برای فروشگاه ها بسیار مولد و سودآور است.

ازاین‌رو استفاده و خرید دستگاه مرغ بر از کابان تجهیز در صنایع مرتبط به‌وفور دیده می‌شود. و اکثر مرغ‌فروشی‌ها به‌دنبال خرید این وسیله برای تسریع در فرآیند کار خود هستند.

دستگاه برش مرغ برای انواع مراکز تهیه و بسته بندی و واحدهای تولیدی، صنعتی طیور و مغازه های پروتئینی و فروشگاه ها و رستوران ها و هتل ها مفید است.

استفاده از این دستگاه برای کارکنان با مهارت های مختلف نیز عالی هستند، چنانچه به کاهش صدمات کارکنان بی تجربه و تازه کار در مقایسه با وسایلی نظیر کارد و ساتور کمک می کند.

اگر این وسیله برای شغل یا حرفه شما ضروری است ولی هنوز آن را تهیه نکرده اید، همین حالا به فکر خرید این محصول باشید با ما همراه شوید و از سایر ویژگی های دستگاه مرغ بر با خبر شوید.

نحوه برش مواد غذایی با دستگاه مرغ بر

دستگاه مرغ بر با برش های زیبا و ظریف و همسان، علاوه بر گوشت مرغ برای پردازش کدو و صیفی جات، تهیه چیپس مرغ، مرغ بدون استخوان و سایر محصولات پروتئینی مناسب است .

ضخامت برش این دستگاه 5/2 تا 50 میلی متر است و با ظرفیت تولید 300 تا 500 کیلوگرم ارائه می دهد.

در برش دستگاه مرغ بر گوشت سینه مرغ به صورت افقی بریده می شود، ضخامت برش دقیق است و سطح برش صاف است.

عملکرد راحت و سریع و آسان برای کار، مشخصات برش را می توان تنظیم کرد همچنین برش چند لایه ای را آماده می کند.

 استفاده از گوشت را تا حد زیادی بهبود می بخشد و وزن هر لایه را می توان کنترل کرد این کارکرد به دلیل ساخته شدن دستگاه از فولاد ضد زنگ و پلاستیک مرغوب است.

با خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی از کابان تجهیز  ، شما تجهیزات کاملی برای ساختن برش های طولانی فیله سینه مرغ تازه با شکل مناسب در کوتاه ترین زمان خواهید داشت. ظرفیت دستگاه برش می تواند به بیش از 120 سینه/فیله/تکه گوشت در دقیقه برسد. قطعات الکتریکی دارای دستگاه ایمنی تأیید شده CE هستند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()