امروزه دستگاه خلال کن و اسلایسر به یکی از نیازهای ضروری در آشپزخانه های صنعتی تبدیل شده است. با توجه به حجم کار بالا در این مراکز دستگاه خلال کن تاثیر زیادی در افزایش سرعت و کیفیت تهیه غذا دارد. کیفیت برش مواد اولیه با این دستگاه ها قابل مقایسه با برش های تهیه شده با روش دستی نیست. این دستگاه ها امکان تهیه برش با ضخامت ها و اشکال متفاوت را دارند که در برش و خلال کردن با دست، چنین امکانی وجود ندارد. برندهای مختلفی از خلال کن و اسلایسر در بازار عرضه می شوند. خلال کن مینروا و اسلایسر مینروا یکی از برندهای شناخته شده است. در این مقاله با این محصول کشور ایتالیا بیشتر آشنا می شوید.

قدرت موتور دستگاه

دستگاه خلال کن واسلایسر مینروا در دو مدل تک فار و سه فاز موجود تولید و عرضه می شود. قدرت موتور مدل تک فاز این دستگاه ۵/۰ کیلووات (۸۵/۰ اسب بخار) بوده و با برق شهری کار می کند. قدرت موتور مدل سه فاز این دستگاه ۷۵/۰ کیلووات (یک اسب بخار) است. مدل سه فاز برای کار نیاز به برق صنعتی دارد.

یکی از مزایای قابل توجه این دستگاه وجود موتور تهویه است که بدون تولید صدا، در خنک کردن موتور اصلی نقش دارد.

امکان جداسازی و شستشوی اجزای دستگاه

توجه به نکات و مسائل بهداشتی در آشپزخانه های صنعتی اهمیت بسیار زیادی دارد. دستگاه های خلال کن مینروا با داشتن تاییدیه CE این اطمینان را به کاربران می دهند که تاثیر نامطلوبی بر کیفیت مواد غذایی ندارند. علاوه بر این، کاربران می توانند قطعات این دستگاه را جدا کرده و آن ها را بشویند. به این ترتیب از فساد مواد غذایی در لابه لای دستگاه و اثرات نامطلوب آن بر کیفیت غذاها پیشگیری می شود. 

در کابان تجهیز پس از مشاوره بهترین انتخاب را خواهید داشت

خرید از فروشگاه های اینترنتی شرایطی را فراهم می کند که کاربران پس از مشاهده محصولات و بررسی ویژگی های مثبت آن‌ها، بهترین انتخاب را داشته باشند.

در کابان تجهیز مجموعه ای متنوع از محصولات مختلف از قبیل خلال کن و اسلایسر مینروا با مشخصات کامل پیش روی شما قرار دارد. در صورتی که در مورد هر کدام از محصولات سوال یا ابهامی داشتید، می توانید پس از تماس با کارشناسان مربوطه و دریافت پاسخ سوالات خود، در رابطه با خرید محصولات تصمیم گیری کنید. 

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()