خلال کن و اسلایسر فیمار از جمله با کیفیت ترین خلال کن های موجود در بازار ایران است که در جهت رفع نیاز آشپزخانه های صنعتی همانند رستوران ها، کترینگ ها، رستوران ها، فست فودها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه قصد داریم به این محصول خارق العاده، مزیت ها، قیمت و نکاتی که در حین خرید خلال کن فیمار باید در نظر داشت بپردازیم.

مشخصات خلال‌کن و اسلایسر فیمار

این دستگاه در کشور ایتالیا ساخته شده که کیفیت و کارایی بالای آن موجب محبوبیت و رضایت در مشتریان شده است. در جهت جلوگیری از خورده نشدن و افزایش ایمنی و بهداشت تمامی قطعات خلال کن و اسلایسر فیمار از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

دستگاه خلال کن فیمار دو دهنه دارد و حجمی در حدود 500 کیلوگرم را در هر ساعت می تواند خلال  یا برش دهد.  موتور این دستگاه قدرتی در حدود 0.5 اسب بخار که معادل 0.3 ولت است را دارد. راحتی جدا شدن قطعات مختلف به تمیز و پاکیزه کردن آن کمک می کند.

سرعت بالا و تنوع تیغه های این دستگاه موجب متمایز و ویژه شدن آن از سایر دستگاه های مختلف شده است. خلال کن و اسلایسر فیمار وزنی در حدود 27 و ارتفاع 63 سانتی متر دارد. نحوه کار این دستگاه ها به این گونه است که مواد غذایی از یک سمت وارد شده و پس از عبور از تیغه های مختلف بصورت برش زده از سمت دیگر خارج می شوند.

برق ورودی به این دستگاه در محدود 230 تا 400 ولت است و برای استفاده از آن می توان از برق تک فاز یا سه فاز بهره برد. این دستگاه تنها برای خلال کردن سیب زمینی طراحی نشده است. در واقع تیغه های متنوع و مختلف آن برای برش دادن مواد غذایی در اشکال و سایزهای مختلف در نظر گرفته اند. برای خرید اسلایسر فاما به کابان تجهیز مراجعه کنید. 

دستگاه خلال کن و اسلایسر فیمار به دکمه ای برای استفاده به صورت دستی مجهز شده که به شما کمک می کند از آن علاوه بر حالت برقی در حالت دستی نیز استفاده کنید.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()