اسلایسرها از انواع تجهیزات مورد استفاده در سطوح خانگی و نیمه صنعتی هستند. این دستگاه ها برای برش دادن و خرد کردن میوه ها، سبزیجات، صیفی جات و گوشت کاربرد دارند و در انواع برقی و دستی در بازار عرضه می شوند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی دستگاه اسلایسر دستی بپردازیم.

مزایای استفاده از دستگاه اسلایسر دستی

 خرد کردن میوه ها و مواد غذایی به روش دستی علاوه بر این که فرآیندی زمان بر است، ممکن است باعث له شدن مواد غذایی و بدشکل شدن آن‌ها شود.

با استفاده از دستگاه های اسلایسر سرعت عمل در خرد کردن مواد غذایی بالاست. این موضوع به ویژه در آشپزخانه های صنعتی، فست فودها و سایر مراکزی که حجم مصرف مواد غذایی و پخت و پز بالاست، اهمیت زیادی پیدا می کند.

علاوه بر این دستگاه دارای امکاناتی هستند که با استفاده از آن می توان مواد غذایی را به اشکال و اندازه های متفاوت برش داد. همچنین امکان تعیین ضخامت برش ها توسط کاربرد میسر است. در رستوران ها، هتل ها و تالارهای پذیرایی انعطاف پذیری در شکل برش ها اهمیت قابل توجهی دارد.

نام های دیگر دستگاه اسلایسر دستی

اسلایسرهای دستی بر اساس کاربرد ممکن است به نام های دیگری از قبیل اسلایسر دستی گوجه فرنگی، اسلایسر دستی سبزی، اسلایسر میوه، اسلایسر گوشت، اسلایسر سیب زمینی و اسلایسر پیاز خوانده شوند. گاهی نام اسلایسر کشویی را نیز می بینیم که در واقع معادل اسلایسر دستی است.

اسلایسرهای خانگی و صنعتی

در تقسیم بندی دیگری اسلایسرهای دستی به انواع اسلایسر دستی خانگی و اسلایسر دستی صنعتی تقسیم بندی می شوند. نوع خانگی معمولا برای حجم مصرف پایین کاربرد دارد. طراحی این دستگاه ها به گونه ای است که برای حجم های پایین مورد استفاده قرار می گیرند.

اسلایسرهای دستی صنعتی برای مصارف بالا طراحی شده اند و در آشپزخانه های صنعتی بزرگ یا کارخانجات با حجم کار بالا کاربرد دارند.

خرید اسلایسر دستی

بازار خرید و فروش اسلایسر برقی برای هر کدام از انواع اسلایسرهای خانگی و صنعتی متفاوت است. اسلایسر دستی خانگی معمولا در فروشگاه های لوازم خانگی خرید و فروش می شود؛ اما بهترین بستر برای خرید اسلایسر دستی صنعتی فروشگاه های اینترنتی هستند؛ زیرا این فروشگاه ها با توجه به فضای رقابتی ایجاد شده در بازار، مناسب ترین قیمت ها را به خریداران پیشنهاد می دهند. البته در فروشگاه های اینترنتی تجهیزات آشپزخانه ای و لوازم خانگی نیز اسلایسرهای دستی به فروش می رسند.

امکان خرید راحت تر از دیگر مزایای این قبیل فروشگاه هاست. خریداران در این فروشگاه ها در زمانی کوتاهی از محصولات بسیار زیادی با خصوصیات متنوع دیدن کرده و نسبت به خرید اقدام می کنند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()