تجهیزات و امکانات مورد استفاده در فست فودها، کترینگ ها یا آشپزخانه های صنعتی تاثیر بسیار زیادی بر سرعت عمل و کیفیت خدمات آن‌ها دارد. این تجهیزات در انواع مختلف و از برندهای گوناگون در بازار عرضه
 می شوند. دستگاه خلال کن از ابزارها و تجهیزات بسیار کاربردی در این قبیل مراکز است. به این دستگاه خلال کن برقی یا اسلایسر هم گفته می شود. در این مقاله از کابان تجهیز بیشتر با این دستگاه آشنا می شوید.

نحوه کار دستگاه های اسلایسر

عملکرد دستگاه اسلایسر به این صورت است که ابتدا مواد غذایی از دریچه ورودی آنها وارد دستگاه می شود. با استفاده از اهرم مخصوص و کمی فشار توسط کاربر، مواد غذایی به سمت تیغه ها هدایت شده و برش آن‌ها به صورت اتوماتیک صورت می گیرد. در نوع دستی این دستگاه ها نحوه کار کمی متفاوت است. در خلال کن های دستی با فشار دست کاربر خرد کردن مواد غذایی انجام می شود.

نکات قابل توجه در استفاده از این دستگاه ها

اسلایسرهای برقی قابلیت کارکردن در ساعت های متمادی را دارند؛ اما در استفاده از آن‌ها باید دقت شود. کارکردن طولانی مدت دستگاه ممکن است، باعث آسیب دیدگی موتور شود.

دستگاه بعد از هر بار استفاده باید کاملا تمیز شود. بعد از هر بار استفاده از دستگاه باید مواد غذایی که به تیغه های دستگاه چسبیده از آن جدا شود. وجود این مواد و فساد آن‌ها سبب آلودگی مواد غذایی خواهد شد. برای خرید اسلایسر فاما به سایت مراجعه کنید.

در آخر ...

دستگاه خلال کن در انواع  دستی و برقی در کابان تجهیز موجود است. استفاده از این دستگاه ها سبب افزایش سرعت عمل تهیه غذا می شود. علاوه بر این با استفاده از دستگاه های خلال کن امکان ایجاد برش هایی از مواد غذایی در اشکال و ضخامت های متفاوت فراهم است. نوع صنعتی این دستگاه ها کارآیی بالاتری نسبت به انواع خانگی داشته و قیمت آن نیز بالاتر است. به هرحال مراکز مختلف بر حسب نیاز خود اقدام به خرید می کنند. در فروشگاه کابان تجهیز مجموعه ای متنوع از دستگاه های خلال کن و سایر انواع تجهیزات آشپزخانه ای به منظور رفاه حال مشتریان جمع آوری شده است.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()