انواع فیش پرینتر بر اساس مکانیزم چاپ: فروشگاه تجهیزات

در این مقاله، فروشگاه تجهیزات به معرفی فیش پرینترمی پردازد تا قبل از خرید، با انواع فیش پرینترها، مشخصات و مزایای آنها آشنایی داشته باشید.

به زبان ساده، فيش پرينتر برای چاپ انواع فیش و رسید به کار می رود واز متداول‌ترين تجهیزات فروشگاهی و دستگاه های خروجي در کامپيوتر محسوب می گردد.

انواع فیش پرینتر به طور گسترده در محیط هایی مثل فروشگاه ها، رستوران‌ها، دستگاه‌هاي خود پرداز بانک‌ها (ATM)، داروخانه‌ها، تاکسي سرويس‌ها و پيک‌هاي موتوري، دستگاه‌هاي نوبت‌دهي، سينماها،مراکز پستی و اداره ها مورد استفاده قرار می گيرند.

فيش پرينترها داراي انواع متفاوتي مي‌باشند. فيش پرينترهاي حرارتی و سوزنی، دو گروه عمده این دستگاهها موجود مي‌باشند. هر يک از فيش پرينترها داراي طراحي منحصربه‌فرد خود بوده و به منظور اهداف و کاربردهاي خاصي، طراحي شده‌اند.

در فیش پرنتر حرارتی نياز به جوهر نيست در واقع هد دستگاه توسط ايجاد حرارت بر روي کاغذ مي‌نويسد. البته بايد توجه داشت که کاغذ از نوع خاص مي‌باشد و در واقع در اين مکانيزم نياز به کاغذي داريم که در مقابل حرارت حساس بوده و واکنش نشان دهد. فیش پرینتر حرارتی خود به دو نوع  چاپگر حرارتی مستقیم و حرارتی غیر مستقیم تقسیم می شود. خرید پرینتر برای چاپ رسید در فروشگاه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. 

در فيش پرینتر سوزنی، شیوه کار به این صورت است که با استفاده از ضربه های هد بر روی ریبون داخل چاپگر اطلاعات مورد نظر را  بر روی کاغذهای  معمولی چاپ  می کند.

خرید فیش پرینتر از فروشگاه تجهیزات

در فروشگاه تجهیزات با قرار دادن هر مدل از انواع فیش پرینتر به همراه عکس و مشخصات آنها، انتخاب و خرید راحتی خواهید داشت. کارشناسان فروشگاه تجهیزات به شما توصیه می کنند قبل از خرید فیش پرینتر، ابتدا نیازهای کسب‌وکار خود را بررسی کنید، سپس با در نظر گرفتن کیفیت، سرعت، رنگ و گرافیکی که نیاز دارید،یکی از انواع فیش پرینتر معرفی شده را انتخاب کنید. البته باید توجه داشته باشید که فیش پرینتر با صندوق فروشگاهی شما سازگار است یا نه.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()