تجهیزات آشپزخانه ای با کیفیت و کارآیی مطلوب سبب افزایش کیفیت و سرعت عمل در آشپزخانه های صنعتی با حجم کار بالا می شوند. این دستگاه ها برای خرد کردن مواد غذایی مختلف از قبیل گوشت، سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، قارچ، سبزیجات و میوه ها مورد استفاده قرار می گیرند. برش های مواد غذایی با استفاده از این دستگاه های یکدست تر هستند. علاوه بر این می توان مواد غذایی را به اشکال و ضخامت های متفاوت برش داد.   اسلایسر یا خرد کن در دو نوع برقی و دستی تولید و عرضه می شوند. دستگاه اسلایسر برقی مزایای متعددی نسبت به اسلایسر دستی دارد. در این مقاله با این دستگاه بیشتر آشنا می شویم.

تفاوت دستگاه اسلایسر برقی و دستی

دستگاه خرد کن برقی در مراکز صنعتی با حجم مصرف بالا از قبیل خط تولید چیپس یا کارخانه های میوه خشک کنی استفاده می شود. این قبیل دستگاه ها بازدهی روزانه بالای ۳۰۰ کیلوگرم دارند.

دستگاه های اسلایسر دستی معمولا در منازل یا کارگاه ها، رستوران ها یا فست فودهای با حجم مصرف پایین موردد استفاده قرار می گیرند. کارایی این نوع دستگاه های خرد کن بیش از ۲۰۰ کیلوگرم در روز نخواهد بود. با توجه به حجم کار و کارآیی بالاتر دستگاه اسلایسر برقی، قیمت این دستگاه نیز نسبت به انواع خانگی بیشتر است.

عملکرد دستگاه های خرد کن برقی و دستی نیز با یکدیگر متفاوت است. دستگاه های خرد کن برقی با استفاده از موتورهای الکتریکی و به صورت نیمه اتوماتیک کار می کنند. منظور برای خرد کردن غذا با استفاده از این دستگاه ها نیاز به کمی فشار با استفاده از اهرم مخصوص است. با این فشار کم مواد غذایی به سمت تیغه ها هدایت شده و سپس خرد می شوند.

برای خرد کردن مواد غذایی با استفاده از دستگاه های اسلایسر دستی نیاز به فشار دست کاربر است. کار با این دستگاه ها مشکل تر از خرد کن برقی است. این دستگاه ها معمولا برای مواد غذایی که حساس بوده و احتمال له شدن دارند استفاده می شوند. قیمت دستگاه های اسلایسر دستی ارزان تر از دستگاه های اسلایسر برقی است.  

انواع اسلایسر برقی

برای این نوع دستگاه ها دسته بندی های مختلفی ارائه شده است. در دسته بندی اول اسلایسرهای برقی بر اساس محیط استفاده به انواع اسلایسر صنعتی و اسلایسر خانگی تقسیم می شوند. اسلایسرهای خانگی برای مصارف کم حجم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. اسلایسرهای صنعتی نیز مربوط به مراکز صنعتی با حجم بالا می شود. برای خرید اسلایسر هالد به کابان تجهیز مراجعه کنید. 

در تقسیم بندی دیگر این نوع دستگاه ها بر اساس کاربرد در خرد کردن مواد غذایی به چند دسته تقسیم می شوند. برای مثال می توان به اسلایسر برقی گوحه فرنگی، اسلایسر برقی میوه و اسلایسر برقی گوشت اشاره کرد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 442
نمایش همه
علاقه مندی ها ()