دستگاه اسلایسر یا خرد کن یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه ای به شمار می رود. این دستگاه برای برش دادن و قطعه قطعه کردن انواع میوه ها، سبزیجات و گوشت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه اسلایسر شامل انواع مختلفی می شود، انواع مختلف آن در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی صنایع غذایی، رستوران ها. فست فودها، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها و تالارهای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند.  

عملکرد دستگاه اسلایسر

این دستگاه در برش دادن انواع مختلف میوه ها، گوشت، سیب زمینی، پیاز، قارچ، صیفی جات، سبزیجات و بسیاری از مواد غذایی دیگر کاربرد دارد.  

دستگاه دارای تیغه هایی بسیار تیز و فولادی است. مواد غذایی از یک سمت وارد دستگاه شده و از سمت دیگر به صورت برش خورده خارج می شوند.

امکان حلقه کردن، خلال کردن و نگینی کردن مواد غذایی با استفاده از این دستگاه فراهم است. میوه های مختلف هرکدام به شکل های مختلفی برش می خورند. به همین دلیل در این دستگاه تیغه های مختلف برای برش دادن مواد غذایی به اشکال مختلف وجود دارد. علاوه بر این امکان تنظیم ضخامت برش ها نیز فراهم است.

اسلایسرهای دستی و صنعتی

اسلایسرها از نظر نحوه کار به دو دسته دستی و صنعتی تقسیم می شوند. اسلایسرهای دستی معمولا برای مصارف کم در منازل، کارگاه ها و رستوران های کوچک که حجم کار پایین تر است، مورد استفاده قرار می گیرند. مواد غذایی که حساس هستند و به راحتی له می شوند، با استفاده از اسلایسرهای دستی برش می خورند که له نشوند.

در اسلایسرهای صنعتی و برقی از موتورهای الکتریکی برای برش محصولات استفاده می شود. این نوع دستگاه ها معمولا برای حجم مصرف بالا مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه اسلایسر صنعتی تا ۳۰۰ کیلوگرم در روز کارآیی دارند. نوع صنعتی خرد کن یا اسلایسر در رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی و مراکزی که حجم کار روزانه بالاست، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه ها به صورت نیمه اتوماتیک و با کمک اپراتور کار خود را انجام می دهند.

اسلایسر میوه

برای اینکه خشک کردن میوه ها به راحتی با کیفیت بالا انجام شود، میوه ها باید به برش های بسیار نازک درآورده شوند. این دستگاه در کارگاه های تولیدی چیپس یا میوه های خشک کاربرد زیادی دارد. فروش اسلایسر دیاموند از طریق سایت انجام می گیرد. 

در این مراکز میوه ها بعد از شستشو به صورت برش های بسیار نازک درآورده شده و سپس خشک می شوند. در خشک کردن میوه ها تهیه برش های نازک از آنها بسیار مهم است. تهیه برش های بسیار نازک از میوه و سیب زمینی با روش دستی کار چندان راحتی نیست و معمولا برش های تهیه شده کیفیت مطلوبی برای خشک کردن ندارند. با استفاده از دستگاه های اسلایسر برش هایی بسیار مناسب تهیه می شود.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()