نکاتی که در خرید دستگاه های خلال‌کن برقی مد نظر قرار می دهیم

اولین اقدام در خرید دستگاه های خلال‌ کن برقی انتخاب فروشگاهی معتبر است. همان طور که بیان شد خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر شرایط راحت تر و بهتری برای خرید است. سایر نکات قابل توجه در انتخاب و خرید خلال‌کن برقی عبارت است از:

  • تیغه های دستگاه: تعداد تیغه ها، کیفیت و جنس تیغه ها تاثیر بسیار زیادی در عملکرد خلال‌کن برقی دارد.؛
  • برند دستگاه: برندهای معتبر و شناخته شده معمولا محصولات با کیفیت بالاتری ارائه می دهند؛
  • قدرت موتور دستگاه: در صورتی که مصرف دستگاه بالاست، باید دستگاه های با قدرت موتور بالاتر تهیه شود؛
  • ابعاد دستگاه: ابعاد دستگاه باید متناسب با فضایی باشد که در اختیار است؛
  • موتورهای دستگاه های اسلایسر متناسب با برق های تک فاز و سه فاز ساخته می شوند، هنگام خرید باید به این نکته توجه شود؛
  • برخورداری از گارانتی: نکته ای که در خرید تجهیزات آشپزخانه ای از قبیل دستگاه خلال‌کن برقی باید به آن توجه کرد، گارانتی است. برخی شرکت های معتبر به دلیل اطمینانی که به کیفیت محصولات خود دارند، برای ایجاد حس اطمینان در مشتری، محصولات خود را با گارنتی ارائه می دهند. در چنین شرایطی، در صورت بروز هرگونه مشکل، مشتری برای مدت مشخصی از خدمات گارانتی استفاده می کند؛
  • قیمت دستگاه: یکی از موضوعات مهم هنگام خرید، قیمت است. فراموش نکنیم که در خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از قبیل خلال‌کن برقی تنها به دنبال قیمت مناسب نباشیم. قیمت محصولات با کیفیت بالاتر معمولا بیشتر است. گاهی هزینه ای که برای تعمیرات یا خرید مجدد محصولی می پردازیم، قابل توجه است.

کلام انتهایی...

دستگاه خلال‌کن یکی تجهیزات پرطرفدار و کاربردی در رستوران‌ها، فست فودها، کترینگ ها، هتل ها، تالارهای پذیرایی و سایر مراکز آشپزخانه های صنعتی است. این دستگاه در واقع دستگاه هایی چندکاره هستند که برای خرد کردن و برش دادن مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه ها با کیفیت و کارآیی متفاوت در بازار عرضه می شوند. انتخاب محصولی مناسب از بین محصولات متنوع برای افرادی که تجربه کافی در این زمینه ندارند، کار راحتی نیست. در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز خدمات مشاوره ای رایگان به خریداران ارائه می شود. علاوه بر این خریداران امکان خرید خلال کن دیاموند و دیگر برند ها حضوری و بازدید از محصولات در نمایشگاه را نیز دارند. ارسال و نصب رایگان برای محصولاتی که چنین امکانی برای آن‌ها فراهم است، از دیگر خدمات کابان تجهیز برای اثبات حسن نیت خود به مشتریان است.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()