از جمله با کیفیت ترین و کارامدترین دستگاه های مورد نیاز در هر یک از آشپزخانه های صنعتی از جمله رستوران ها،هتل ها، فست فودها، کترینگ ها و ... خلال کن و اسلایسر هالد است. این دستگاه برای برش دادن در اندازه مختلف مواد غذایی از جمله صیفی جات به کاربرده می شود.

در ادامه با توجه به کاربرد بالا و نیاز رو افزون آشپزخانه های صنعتی قصد داریم به معرفی این محصول، ویژگی ها، قیمت و نکات مهمی که در حین خرید باید رعایت شود بپردازیم. ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

خرید و فروش دستگاه اسلایسر و خلال کن هالد

دستگاه اسلایسر و خلال کن هالد توسط شرکت سوئدی طراحی و ساخته می شود. شرکت هالد برای رفع نیاز تمامی آشپزخانه های صنعتی انواع مختلف خلال کن را در ظرفیت های متعدد تولید می کند که فروشگاه ما تمامی انواع آن را برای تامین رفاه شما عزیزان ارائه کرده است.

نکاتی که در خرید دستگاه اسلایسر و خلال کن هالد باید رعایت کنید

با توجه به تنوع بالای دستگاه اسلایسر و خلال کن هالد بهتر است که در ابتدا میزان بودجه، حجم کار و نیازهایتان را تعیین کنید. سپس محصولات عرضه شده در سایت کابان تجهیز را برسی کرده و با توجه به فاکتورهای تعیین شده خلال کن مناسبی را انتخاب کنید.

کارشناسان فروش ما جهت خرید محصول مناسب برای مشاوره و راهنمایی بیشتر شما در خدمتتان هستند. تمام تلاش ما در این مجموعه در جهت ارائه خدمات و تجهیزات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است که در نهایت تجربه ای شیرین از خرید را برایتان رقم بزنیم.

کلام آخر

فروشگاه کابان تجهیز به دو صورت حضوری و آنلاین محصولات خود را به فروش می رساند. تمامی برندها و مدل های باکیفیت تجهیزات آشپزخانه صنعتی را با مناسب ترین قیمت، پشتیبانی، امکان رسیدگی به شکایت و ... را از ما بخواهید.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()