مشخصات فنی اسلایسر دیاموند

دستگاه خلال کن و اسلایسر دیاموند در کشور چین ساخته شده است و یکی از کارامدترین برندهای موجود در بازار ایران محسوب می شود که فروشگاه کابان تجهیز مفتخر به ارائه آن است.

خلال‌کن و اسلایسر دیاموند انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین می کند و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ یا همان استینلس استیل است که در برابر مواد خورنده مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.

فروشگاه کابان تجهیز برای رفاه حال شما مشتریان عزیز انواع متنوع و مختلف این دستگاه را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

قیمت فروش اسلایسر و خلال‌کن دیاموند

قیمت خلال کن و اسلایسر دیاموند مقدار ثابتی ندارد و به عوامل متعددی وابسته است که از جمله مهمترین آن ها به میزان گارانتی، خدمات پشتیبانی و تجهیزات موجود در آن می توان اشاره کرد.

بهتر است در ابتدا نیازها، حجم کار و میزان بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس با توجه به این معیارها دستگاه خود را انتخاب کنید.

نکاتی که در خرید دستگاه اسلایسر و. خلال کن دیاموند باید رعایت کنید

قبل از خرید این دستگاه محصولات عرضه شده در سایت کابان تجهیز، ویژگی و امکانات متعدد هر یک از دستگاه ها خلال کن را بررسی کرده. سپس با توجه به فاکتورهای گفته شده محصول مد نظرتان را انتخاب کنید.

در صورتی که در انتخاب دستگاه با مشکل روبرو شدید، از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید. کارشناسان فروش کابان تجهیز با توجه به نوع فعالیت و بودجه تان بهترین دستگاه را برای شما انتخاب می کنند.

کلام آخر

خرید دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه ای مانند خلال کن دیاموند و اسلایسر دیاموند از فروشگاه اینترنتی ما فرصتی مناسب برای مشاهده طیف وسیعی از محصولات را برای شما ایجاد می کند. این محصولات با مشخصات، قیمت و کیفیت های مختلف عرضه می شوند. برای خرید بهترین دستگاه به صورت آنلاین یا حضوری مراجعه کنید.

پشتیبانی بلند مدت، تعمیر، رسیدگی به شکایات و ... ازجمله خدمات فروشگاه ما به شمار می آید که منجر به رضایت مشتریانمان در طول این سالیان شده است.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()