مشخصات فنی اسلایسر الکتروکار

دستگاه خلال کن و اسلایسر الکتروکار در کشور ایران ساخته می شود و یکی از کارامدترین، مقرون به صرفه ترین و همچنین با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار ایران محسوب می شود که در فروشگاه کابان تجهیز انواع متعدد آن ارائه شده است.

جنس بدنه خلال‌کن و اسلایسر الکتروکار از استینلس استیل یا همان استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده که در محیط های خورنده مقاومت بالایی دارد.

قیمت فروش اسلایسر و خلال‌کن الکتروکار

عوامل متعددی قیمت خلال کن و اسلایسر الکتروکار را تعیین می کنند. در واقع این دستگاه قیمت ثابتی ندارد. خدمات پشتیبانی، میزان گارانتی و تجهیزات مورد استفاده در هر یک از دستگاه ها قیمت نهایی را تعیین می کنند.

نکاتی که در خرید دستگاه اسلایسر و. خلال کن الکتروکار باید رعایت کنید

قبل از خرید خلال کن الکتروکار بهتر است حجم کار، میزان بودجه و نیازهای خود را در نظر داشته باشید و در نهایت با توجه به محصولات متعدد عرضه شده در سایت دستگاه مدنظرتان را انتخاب و تهیه کنید.

اگر در انتخاب دستگاه با مشکل روبرو شدید تنها کافی است که از کارشناسان فروش ما راهنمایی و مشاوره بگیرید. کارشناسان ما بهترین گزینه را با توجه به بودجه و حجم کار به شما پیشنهاد می دهند.

کلام آخر

در فروشگاه ما به راحتی می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری محصولات مد نظرتان را پس از بررسی بخرید. فروشگاه کابان تجهیز در جهت حمایت از کارافرینان و آشپرخانه های صنعتی در تلاش است که خلال کن و اسلایسر الکتروکار را با مناسب ترین قیمت عرضه کند.

همچنین مدت تعمیر، پشتیبانی بلند مدت، رسیدگی به شکایت و ... برای رفاه شما مشتریان را در نظر گرفته ایم.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()