ویدئو پروژکتور جیبی چیست ؟

ویدئو پروژکتور جیبی قابلیت جابجایی دارد بنابراین افراد با داشتن این ویدئو پروژکتور می توانند استفاده های چندین منظوره را داشته باشند و برای محل کار ،محیط‌ خانه و غیره از آن استفاده کنند.استفاده آسان از ویدئو پروژکتور جیبی باعث فروش بسیار زیاد این محصول در سال‌های اخیر شده و از ویژگی های مهم این دستگاه ، وزن سبک آن است و استفاده از لامپ های ال ای دی که باعث با کیفیت بودن این دستگاه شده و بنابراین می‌توان از ویدئو پروژکتور جیبی برای مکان های مختلف استفاده کرد و آن را با خود حمل و نقل نمود. نوسان ارز در کشور بر روی کالاهای مختلف تاثیر گذار بوده و همچنین ویدئو پروژکتور نیز با این موضوع در ارتباط است اما فروشندگانی که به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش می رساند، می‌توانند قیمت‌ های مناسب‌ تری را برای عرضه این دستگاه در نظر بگیرند که فروشگاه نیزار کالا نیز از جمله این فروشندگان می باشد که با در نظر گرفتن قیمت ارزان برای محصولاتش، رضایت مشتریانش را به دست آورده است.

ویدئو پروژکتور وای فای دار نوعی از ویدئو پروژکتور ها است که با دستگاه ورود اطلاعات ارتباط برقرار کرده و این دستگاه بسیار مورد توجه خریداران ویدئوپروژکتور قرار گرفته است. فروشگاه نیزار کالا انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار را در کیفیت های بسیار عالی به شما عرضه می کند. ویدئو پروژکتور های وای فای دار نیاز به هیچگونه کابل و سیم ندارند و استفاده راحت از آنها باعث شده که این محصول از محصولات بسیار پرفروش به شمار می رود. خرید ویدئو پروژکتور PS4 را با بهترین قیمت انجام دهید.

نوع جدید ویدئو پروژکتور ها، مینی ویدئو پروژکتور هستند که در سال‌های اخیر به تولید رسیده و این ویدئو پروژکتور ها در ابعاد و اندازه های کوچک بوده و قابلیت حمل و نقل آسانی دارند. داشتن وزن کم و حجم کوچک باعث شده ویدئو پروژکتورهای مینی مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()