ویدئو پروژکتور ها انواع مختلفی دارند که یکی از این انواع، ویدئو پروژکتور جیبی میباشد. پروژکتور جیبی در ابعاد کوچکتر به تولید رسیده که در اندازه یک تلفن همراه و یا اندازه ای که بتوان آن را به راحتی در جیب گذاشت و حمل و نقل کرده، می باشد. در  ویدئو پروژکتور جیبی از لامپ‌ های معمولی استفاده نشده و از ال ای دی بهره گرفته شده است.

نکات خرید ویدئو پروژکتور جیبی

اگر شما هم می‌ خواهید ویدئو پروژکتور جیبی را از نیزار کالا تهیه کنید باید با برخی از نکات مهم  آشنایی داشته باشید تا بتوانید این دستگاه را در نوع مناسب خریداری نمایید. ویدئو پروژکتور جیبی در برند های مختلفی به فروش می رسد بنابراین انتخاب یک برند خوب می تواند خیال شما را از بابت کیفیت این دستگاه راحت کند.همچنین این برند ها دارای مشخصات و ویژگی های مختلفی هستند. بررسی برخی از مشخصات مهم همچون کنتراست، رزولوشن تصویر، طول عمر لامپ ، قابلیت اتصال و وای فای و غیره می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

در آخر زمانی که تصمیم به خرید ویدئو پروژکتور با مشخصات مورد نظرتان را گرفتید و باید از فروشندگان معتبر این دستگاه را تهیه کنید همانطور که می‌دانید فروشندگان زیادی در هر این عرصه فعالیت دارند که هر یک قیمت‌های مختلفی را به شما ارائه می‌کنند و تنها فروشندگان معتبر هستند که دستگاه‌های اصلی را به شما ارائه می کند.بنابراین با خرید از یک مرکز معتبر و قابل اعتماد میتوانید نمونه اصلی ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان تهیه و خریداری نمایید. نیزار کالا با عرضه مستقیم دستگاه های ویدئو پروژکتور توانسته انواع این دستگاه را در کیفیت های بالا به دست مشتریان است برساند. ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار دستگاه‌هایی هستند که افراد مختلف از آن برای موارد استفاده می‌کنند با  خرید ویدئو پروژکتور PS4 و انواع دیگر می‌توانیم سینمای‌ خانگی داشته باشیم.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 596
نمایش همه
علاقه مندی ها ()