یکی از انواع ویدئو پروژکتور هایی که قابلیت حمل دارد و نصب آن بسیار آسان می باشد مینی ویدئو پروژکتور است. این ویدئو پروژکتور اتصالات پرکاربردی درونش قرار گرفته است و مدرن و به روز می باشد. شما می توانید از نیزار کالا مینی ویدئو پروژکتور را با بهترین قیمت خریداری کنید و استفاده بهینه از آن داشته باشید. مدل های این دستگاه بسیار زیاد است که هر یک از آنها دارای کاربرد مشخص شده‌ ای هستند. شما قادر خواهید بود در بین مدل های متنوع این دستگاه از نیزار کالا هر یک از آنها را که کاربردی تر می باشد خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

مزیت های مینی ویدئو پروژکتور چیست ؟

 یکی از مهمترین مزیت های مینی ویدئو پروژکتور این است که دارای وزن بسیار کمی می باشد و به راحتی شما قادر خواهید بود آن را حمل کنید. این ویدئو پروژکتور وای فای دار می باشد و همین ویژگی کمک می ‌کند تا شما در مکان های متنوع از آن استفاده کنید. طول عمر مینی ویدئو پروژکتور بسیار بالا است و به همین دلیل شما زمان طولانی می توانید از آن استفاده بهینه داشته باشید. نیزار کالا تنها برند های معتبر این دستگاه دیجیتالی را به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین شما برندهای متنوع از این دستگاه را می توانید در سایت اینترنتی نیزار کالا مشاهده کنید. خرید ویدئو پروژکتور در مدل های جدید را از نیزار کالا انجام دهید. 

یکی دیگر از مزیت هایی که مینی ویدئو پروژکتور دارد این است که هزینه خریداری آن بسیار مناسب و به صرفه می باشد. شما با بهترین قیمت می توانید این دستگاه را از نیزار کالا خریداری کنید. هر یک از برندهای تولید شده مینی ویدئو پروژکتور دارای قیمت مشخص شده هستند که شما آنها را با بهترین قیمت و کیفیت بالا می توانید به صورت اینترنتی از نیزار کالا تهیه نمایید و روی دستگاه های متنوع تصویری خود نصب کنید.

 نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()