خرید لیبل از تراز ایران:

لیبل ها دارای رول های کاغذی هستند که پشت آن ها چسب دار است که می توان در دستگاه های لیبل پرینتر از آن ها استفاده کرد. مصارف آن چاپ بارکد و درج محتوا بر روی لیبل کاغذی است. به همین جهت برخی به آن  لیبل ها بارکد نیز می گویند. به واسطه آن که جنس این محصول از کاغذ است و دارای چسب نیز می باشد. برخی ‌ها نام کاغذ پشت چسب دار را نیز بر روی آن می گذارند. عموماً رنگ این محصولات سفید است و حاشیه و کادری دور آنها وجود ندارد، فرایند چاپ بر روی آنها با اعمال حرارت غیر مستقیم صورت می گیرد به همین دلیل تنها دستگاه‌هایی که می‌توانند از ریبون استفاده کنند توانایی چاپ روی این محصولات را دارند.

درجه بندی لیبل ها:

در خصوص قیمت های این محصول، می توانیم بگوییم که قیمت بسیار ناچیزی دارند و کاملاً به صرفه هستند. لذا یکی از پر فروش ترین نوع لیبل ها به شمار می روند.

این محصولات کاغذی درجه بندی های مختلفی دارند از قبیل:

اندازه لیبل

مقدار ردیف هایی که در رول وجود دارد

مقدار لیبل های موجود در هر رول

جنس مات

جنس گلاسه.

موارد استفاده از این محصول در مکان هایی مانند فروشگاه، اداره پست و انبار ها و غیره است. باید توجه داشته باشید که عموماً این نوع این محصولات کاغذی در برابر حرارت و رطوبت پایداری کمی دارند.

فرایند چاپ لیبل ها به صورت حرارت غیر مستقیم و استفاده از ریبون انجام می شود، در این مدل از چاپ، دستگاهی که لیبل در آن قرار گرفته است، با اعمال حرارت به روی ریبون، چاپی با کیفیت و پر رنگ را درج می کند.

یکی از فروشگاه های معروف به نام تراز ایران انواع و اقسام این محصول را عرضه می کند زیرا آنها بسیار پرکاربرد هستند، عرضه این لیبل ها در فروشگاه تراز ایران به صورت عمده و جزئی می باشد.

بهترین لیبل های موجود در تراز ایران :

این محصولات برچسب هایی هستند که برای ما مصارف گوناگونی دارند، از آنها میتوان بر روی بسته بندی های مختلف استفاده کرد. برخی از لیبل ها دارای مشخصات کالا بر روی خود هستند. شما میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به کالا را از روی آنها به دست آورید و یا در مصارف خانگی می توانید روی بسته بندی های مختلف یک لیبل بچسبانید. البته عموماً مصارف این محصولات بی حد و اندازه است و در تمامی مشاغل می توان از آنها استفاده کرد در واقع در دنیای امروز جایی نیست که لیبل ها در آن حضور نداشته باشند.

در رابطه با همین موضوع لیبل ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند، برخی از آن ها ضد آب نیز می باشند و بنا به مصارفی که دارند طراحی و تولید می‌شوند.

مدل های مختلف لیبل:

در نظر داشته باشید با توجه به محصولات متنوعی که دارای بسته بندی های گوناگونی هستند، لیبل ها نیز دارای مدل‌های گوناگونی هستند که می توان نسبت به بسته بندی مورد نظر از یک نمونه این محصول استفاده کرد. در ادامه می خواهیم برخی از این این محصولات را معرفی کنیم.

لیبل کاغذی

این نمونه یکی از پرمصرف ترین ها است. این مدل در طرح ها و رنگ های مختلفی مانند نارنجی، سفید، زرد و غیره تولید می شود. از این مدل بیشتر در صنایع نساجی، پوشاک، خشکبار، صنعت دارویی و غذایی استفاده می شود و به راحتی روی بسته بندی کالاها می توان آن را چسباند. خرید برچسب کاغذی را از سایت انجام دهید. 

لیبل متال

در تولید این مدل آنها را از نوعی آلیاژ فلز می سازند به همین جهت مقاومت بسیار زیادی در برابر کشسانی دارد و به راحتی می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی بدون کوچکترین تغییری مثل روز اول باشد. حتی در شرایط دمایی ۴۰- درجه و ۲۲۰+ درجه می تواند چسبندگی خود را حفظ کند.

به عنوان مطلب آخر فروشگاه تراز ایران عرضه کننده انواع لیبل های میباشد، فروشگاه تراز ایران با قیمت های نازلی که دارد توانسته است شهرت بسیار خوبی را به دست آورد. شما نیز یک بار از این فروشگاه خرید کنید و مطمئن باشید که مشتری دائمی آن خواهید شد.

تراز ایران

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 461
نمایش همه
علاقه مندی ها ()