باسکول پند موجود در فروشگاه دیجی اسکال:

کمپانی پند در واقع جز اولین گروه های تولید کننده این عرصه است و توانسته فعالیت های خود را در خصوص تولید ترازو و باسکول همگام با برندهای مطرح دیگر انجام دهد. کمپانی پند در چند سال اخیر توانسته است با روندی پرقدرت تر و منحصر به فردتر در ساخت باسکول های خود،  خود را در میان برترین سازندگان باسکول در ایران قرار دهد. باسکول پند به میزان قابل توجهی کارآمد می باشد و دارای دوام و کیفیت قطعات بسیار خوبی است. عموماً کمپانی پند ساختار فیزیکی این نوع باسکول ها را با فلزهایی مقاوم تولید می کند و همین این موضوع باعث شده است  باسکول پند با برندهای دیگر بسیار متفاوت باشد. البته نباید از خدمات پس از فروش شرکت پند چشم پوشی کرد. کمپانی پند به خاطر اعتماد و اطمینانی که به باسکول های خود دارد، آنها را ضمانت کرده است. البته این محصولات دارای خدمات پس از فروش نیز هستند.

ویژگی های باسکول پند:

باسکول پند یکی از گروه های بزرگ باسکول در خصوص مرغوبیت میباشد که بسیار شناخته شده، با کیفیت و همچنین ارزان است. در واقع در بین بازاریان بسیار معروف و شناخته شده است. کمپانی پند باسکولهای خود را در سه گروه صنعتی، فروشگاهی و باشگاهی تولید می کند قابلیت های تمامی این سه گروه دیجیتالی بودن آنها می باشد و مطمئناً جوابگوی تمامی نیازهای صنعتی، باشگاهی و فروشگاهی خواهد بود. کیفیت در لوازم مکانیکی و همینطور الکتریکی این محصولات بسیار بالا می باشد.

باسکول های مختلفی در سایت فروشگاه دیجی اسکال ارائه شده است که مدل های گوناگون باسکول پند را شامل می شود و با بهترین و نازلترین قیمت ها به مشتریان ارائه می شود. تعداد بسیار زیادی از باسکول های پند در این سایت ها گرد آوری شده اند و متقاضیان می‌توانند بدون تردد در خیابانها و صرف وقت و هزینه به راحتی مدل مد نظر خود را در سایت های فروشگاه دیجی اسکال خریداری کنند.

باسکول پند و اهمیت آن در فروشگاه دیجی اسکال:

باسکول پند یکی از شناخته شده ترین برندهای موجود در میان مردم است، این باسکول از تمامی خصوصیت های پیشرفته و فناوری های روز دنیا بهره مند است. باسکول پند توانسته است با تنوع در طرح ها و رنگ ها و کیفیت قطعات، محبوبیت بسیار زیادی در بازار کشور به دست آورد. خرید و فروش باسکول پند به خاطر مرغوبیت و کیفیتی که این محصول از خود نشان داد همواره با قیمتی مناسب در دسترس بوده است، در واقع قیمت آنها تقریباً ثابت بوده و مطمئناً قیمت های کمپانی پند نسبت به تغییرات قیمت های کشور صعود ملایمی داشته است.

درخصوص قیمت باسکول پند نمیتوان یک قیمت مشخص در این مقاله ذکر کرد زیرا قیمت بسته به پارامترهای خاص تعیین می شود، این پارامتر ها از قبیل:

مدل و نوع کارکرد باسکول پند

میزان توان توزین وزن در آنها

دیجیتالی و یا مکانیکی ای بودن آنها

و غیره میباشند.

قیمت باسکول پند:

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت های تولیدات کمپانی پند در نمودار قیمتی صعود بسیار ملایمی داشته اند، به همین جهت خریداران عزیز میتوانند آسوده خاطر باشند که قیمت های کمپانی پند بسیار نازل و با صرفه است.

کمپانی پند مدل های مختلفی از باسکول تولید کرده است که می‌توان به باسکول های صنعتی، فروشگاهی و باشگاهی اشاره کرد. این سه گروه بیشتر از ۳۷ مدل از مدل‌های باسکول پند را دارا می باشند، بنا به نیاز خریداران و کاربری متقاضیان آنها در شکل های متفاوت می‌توانند کاربرد داشته باشند. خرید انواع باسکول را ز سایت انجام دهید. 

باسکول پند مطمئناً یکی از پر آوازه ترین باسکولهای ساخته شده در کشور است. این کمپانی توانست سهم خود را از بازار بزرگ ایران در خصوص تولید باسکول به دست آورد زیرا کیفیت، عمر طولانی، قیمت مناسب و کارایی ترازو و باسکول های آن کاملاً بر همگان مبرهن و آشکار است.

فروشگاه دیجی اسکال فروشگاهی است که سعی کرده است از تمامی مدل های ترازو و باسکول پند در فروشگاه خود عرضه کند، همچنین فروشگاه دیجی اسکال از طریق سایتهای مخصوص خود ارسال غیر حضوری نیز دارد.

 فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()