توجه داشته باشید که امروزه این دستگاه ها بسیار پیشرفته شده اند، حتی برخی از آنها لمسی می باشند. این نمونه ها با سیستم عامل های مختلف کار می کنند البته در نظر داشته باشید که قیمت آنها نیز نسبت به صندوق فروشگاهی غیر لمسی بیشتر است. در ادامه می خواهیم یکی از نمونه های این دستگاه را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

فروشگاه تجهیزات - مصارف صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR:

این صندوق فروشگاهی در گروه صندوق های فروشگاهی میان رده قرار دارد، همین امر باعث شده است که این دستگاه در زمره دستگاه های مقرون به صرفه قرار داشته باشد. از این دستگاه می توان برای فروشگاه‌های کوچک استفاده کرد. اساساً صندوق فروشگاهی مذکور برای مکان هایی مانند رستوران ها، داروخانه ها، قنادی ها، فروشگاه ها و غیره گزینه بسیار مناسبی می باشد.

فروشگاه تجهیزات - نمایشگر صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR:

در خصوص نمایشگر این دستگاه می توان به این موضوع اشاره کرد که دارای دو نمایشگر است، این نمایشگر ها کاربر و مشتری را قادر می سازد که به صورت جداگانه مسلط به نمایشگر باشند. نمایشگری که در جلوی این دستگاه تعبیه شده است، پشت خط می باشد و از نوع ال سی دی است.

فروشگاه تجهیزات - قابلیت های صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR:

این صندوق فروشگاهی قابلیت های بسیار زیادی دارد، مثلاً پرینتری که در آن تعبیه شده است از نوع "ترمال" می باشد و دارای سرعتی در حدود ۱۴ خط در ثانیه است. این پرینتر از یک رول حرارتی ۵۷ میلیمتری بهره می گیرد. یکی دیگر از قابلیت های این صندوق حسابداری فروشگاهی کشو های مخصوص پول آن می باشد. در واقع این دستگاه دارای شش خانه مخصوص سکه و چهار خانه مخصوص اسکناس می باشد، لازم به ذکر است که این دستگاه بسیار ایمن و دارای قفل می باشد.

فروشگاه تجهیزات - ساختار و قابلیت های سیستمی صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR:

این دستگاه دارای صفحه کلیدی است که این صفحه کلید از مجموع ۲×۸۰ کلید سریع تشکیل شده است و از این کلیدها برای وارد کردن جزئیات کالا استفاده می شود. این صندوق فروشگاهی دارای یک و نیم مگابایت حافظه است و همچنین توان ذخیره ۶ هزار کالا را در حافظه خود دارد. در خصوص قابلیت های سیستمی کامپیوتری این دستگاه می‌ توان به پردازنده Arm9 و همچنین ۴ گیگابایت رم اشاره کرد.

فروشگاه تجهیزات - بدنه و منبع برق صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR:

در رابطه با بدنه به کار رفته در این صندوق حسابداری می توان به بدنه ای که از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است اشاره کرد، این بدنه بسیار محکم و زیبا می باشد.

این دستگاه از منبع برق شهری استفاده می کند، همچنین می تواند از باتری ۵ آمپر ساعتی خود نیز استفاده کند. برای خرید صندوق فروشگاهی لمسی به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه تجهیزات - پورت های تعبیه شده در صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR:

اگر چنانچه کاربر قصد دارد که صندوق فروشگاهی خود را به بارکدخوان متصل کند باید از یک کابل ps۲ و همچنین پورت ps۲ صندوق استفاده ‌نماید. البته این صندوق دارای دو پورت Lan و Usb نیز می باشد که از این پورت ها می توان برای متصل شدن صندوق به لپ تاپ و رایانه استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات - سایز و امکانات نرم افزاری صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR:

ابعاد و سایز این صندوق چیزی در حدود ۳۲×۳۹×۱۶ سانتی متر می باشد، این ابعاد به سادگی در روی پیشخوان مشاغل مختلف جای می گیرد. امکانات و قابلیت های نرم افزاری این دستگاه عبارت است از:

جمع خرید های مشتری

صادر کردن فاکتور فروش

گزارش آمار فروش به شکل روزانه

گزارش آمار فروش به شکل ماهانه.

فروشگاه تجهیزات - سایر مشخصات صندوق فروشگاهی ای کلاس مدل ECR:

این صندوق دارای وزن ۲ کیلو و ۳۰۰ گرمی است، همچنین می توان آن را به بارکدخوان، کشوی پول و پرینتر جانبی متصل کرد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 524
نمایش همه
علاقه مندی ها ()