در ادامه می خواهیم یکی از مدل های پر طرفدار ترازوی قطعه شمار را معرفی کنیم، چنانچه مایل هستید با ما همراه باشید.

ترازوی قطعه شمار در فروشگاه تجهیزات - درباره کمپانی CAS:

همانطور که اشاره شد امروزه طیف وسیعی از مدل های گوناگون ترازو با قابلیت های متنوع تولید شده است. بعنوان مثال:

ترازو های صنعتی

آزمایشگاهی

فروشگاهی و غیره.

به یاد داشته باشید که اینها فقط دسته‌ بندی‌ های ترازو می باشند و هر کدام از آنها دارای زیر مجموعه های گسترده ای هستند، مثلاً در گروه ترازو های فروشگاهی نمونه‌ هایی نظیر ترازو های علمکدار، ترازو های قطعه شمار، ترازو های بدون علمک، ترازو های پرینتر دار با حساسیت و ظرفیت های متنوع و قابلیت های گوناگون تولید شده اند. همین موضوع تایید می کند که این بازار توزین بسیار گسترده و پیچیده می باشد. ترازوی قطعه شماره CAS بیش از سه دهه است که در عرصه توزین فعالیت می کند حتی توانسته است محصولات خود را به ۱۲۰ کشور جهان عرضه کند، مطمئناً این گستردگی در تقاضا برای محصولات این کمپانی دلایل گوناگونی دارد. برخی از این دلایل از قبیل:

طراحی های زیبا

کیفیت های بسیار بالا

امکانات گسترده

و قیمت مناسب می باشد.

مطمئناً این کمپانی رقیب بسیار جدی برای برند های مشابه می باشد.

ترازوی قطعه شمار در فروشگاه تجهیزات - بدنه و صفحه نمایش ترازوی قطعه شمار CAS مدلCS-C:

بدنه ای که در این ترازو به کار رفته است از پلاستیک فشرده می باشد، این پلاستیک فشرده بسیار محکم و با دوام است. توجه داشته باشید که سینی ضد زنگ این ترازو از استیل ساخته شده است و بسیار زیبا می باشد.

صفحه نمایشی که برای این طرح در نظر گرفته شده است در جلوی دستگاه و در کنار صفحه کلید تعبیه شده است و مدل آن VFD است که بسیار با کیفیت می باشد. رنگ این نمایشگر سبز است، در واقع این صفحه نمایش شامل سه صفحه می باشد که هر کدام از این سه نمایشگر به صورت ردیفی و افقی کنار هم تعبیه شده اند و می تواند به کاربر اطلاعاتی نظیر وزن نمونه، تعداد قطعه و شمارش قطعه را ارائه کنند. در خصوص صفحه کلید این دستگاه قطعه شمار باید گفت که دارای امکاناتی مثل پارسنگ و صفر کن می باشد. همچنین برای سهولت کار دکمه هایی بر روی این صفحه کلید تعبیه شده است که تعداد این دکمه ها از ۰ تا ۹ می باشد و کاربر قادر است با استفاده از آنها تعداد قطعه و وزن قطعه را وارد کند. خرید ترازو را از سایت تجهیزات انجام دهید.

ترازوی قطعه شمار در فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و دقت ترازوی قطعه شمار CAS مدلCS-C:

همان طور که اذعان شد این ترازو ویژه قطعه شماری می باشد و مختص این فرایند تولید و طراحی شده است، از این جهت کمپانی مذکور دقت فوق العاده بالایی برای آن در نظر گرفته است. در واقع دقت این ترازو معادل 0.0001 گرم برای شمارش می باشد. حساسیت در توزین این دستگاه حدود 1 گرم است.

در خصوص ظرفیت ترازوی مذکور می توان به عدد 5 کیلوگرم اشاره کرد.

ترازوی قطعه شمار در فروشگاه تجهیزات - قابلیت های ترازوی قطعه شمار CAS مدلCS-C:

از دیگر امکانات و توانایی های این دستگاه صنعتی می‌ توان به مواردی مانند صفر کن خودکار که به شکل دستی با صلاح دید کاربر قابل تنظیم می باشد اشاره کرد.

یکی دیگر از امتیازات این دستگاه حالت اسلیپ یا همان خواب است که در واقع ترازو با این امتیاز در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. توجه داشته باشید که ترازو در این حالت کاملا آماده به کار است و به مجرد لمس سینی توزین آن فعالیت خود را آغاز می‌کند، این فرآیند به سرعت انجام می گیرد.

ترازوی قطعه شمار در فروشگاه تجهیزات - منبع تغذیه ترازوی قطعه شمار CAS مدلCS-C:

در خصوص منبع تغذیه این ترازو باید گفت که از منبع برق شهری برای انرژی آن می توان استفاده کرد، همین امتیاز باعث شده است که از این ترازو در تمامی مکان ها به توان استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()