خرید اسلایسر از تجهیزات:

در واقع دستگاه اسلایسر یک دستگاه برش بسیار حرفه ای می باشد که از آن می توان برای مواد پروتئینی و برخی از سبزیجات استفاده کرد. در نظر داشته باشید که اسلایسر یک دستگاه مدرن و امروزی است. پیش از این مراکز مختلف فرآیند اسلایس کردن را به صورت دستی انجام می دادند، بدیهی است که این دستگاه نیز مانند تمامی دستگاه ها دارای مدل های گوناگونی است. به استثنای مدل های گوناگون  اسلایسر ، باید به گروه های تولیدی اسلایسر نیز اشاره کرد، مثلاً در گروه اسلایسر های خانگی: مدل های گوناگونی از آن می‌ توان در سطح بازار یافت و یا در گروه اسلایسر های صنعتی نیز تنوع این دستگاه بسیار زیاد است.

یکی از نکات مهم در خصوص گروه های اسلایسر مکانیزم عملکردی این دستگاه است که در واقع به صورت خودکار، ماشینی و دستی تولید می شوند. بدیهی است که خریداران می توانند نسبت به نیاز خود یکی از مکانیزم های عملکردی اسلایسر را برگزینند، البته در نظر داشته باشید اگر مصارف و حجم کاری شما گسترده است حتما از گروه اسلایسر های صنعتی استفاده کنید تا به دستگاه خریداری شده توسط شما هیچگونه فشاری وارد نشود و به راحتی بتوانند به صورت دائم به کار خود ادامه دهند.

اسلایس یک اصطلاح انگلیسی می باشد که در واقع به معنی ورقه کردن و یا حلقه کردن مواد های مختلف است. مصارف این دستگاه بسیار گسترده می باشد و مکان هایی مانند فروشگاه های پروتئینی، سالن های غذا خوری، هتل ها و مصارف خانگی از آن استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که اسلایسر دارای تیغه ای بسیار تیز می باشد و به راحتی مواد نرم مانند گوجه را ورقه ورقه می کند بی آنکه آنها را له کند.

سایت تجهیزات - درباره کمپانی براکس:

کمپانی براکس در زمینه ساخت و عرضه تجهیزات صنایع غذایی فعالیت می کند، این کمپانی از تولید تا واردات محصولات مذکور را انجام می دهد و تا کنون توانسته است این مهم را به بهترین شکل جامه عمل بپوشاند. این کمپانی در داخل کشور فعالیت می کند، در واقع منطقه جغرافیایی این شرکت در ایران واقع شده است. کمپانی براکس به صورت انحصاری نمایندگی اکثر برند های درجه یک و معتبر تجاری را دارا می باشد. عموماً این برند ها از بهترین کمپانی های اروپایی و جهانی می باشند، برخی از این کمپانی ها عبارت است از:

کمپانی فیمار کشور ایتالیا

کمپانی سوئدلینگهاوس کشور ایتالیا

کمپانی پلاماتیک کشور اسپانیا.

در واقع گستره محصولات و تولیدات این کمپانی ها بسیار زیاد می باشد. برای خرید اسلایسر الکتروکار به سایت مراجعه کنید. 

سایت تجهیزات - درباره دستگاه اسلایسر دستی گوجه فرنگی براکس

دستگاه اسلایسر دستی گوجه فرنگی از جمله محصولات کمپانی پراکس است. این دستگاه قادر است گوجه را حلقه حلقه و ورقه کند، در واقع این مکانیزم در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسد اما باید در نظر داشت که این فرایند نیاز به مهارت بسیار زیادی دارد. در واقع اگر گوجه‌فرنگی نرم و آبکی باشد به هیچ عنوان برش ها صاف و یک اندازه نخواهند شد، حتی امکان این که گوجه ها له شوند و از بین بروند بسیار زیاد می باشد بنابراین برای کار کردن با این دستگاه مهارت قابل توجهی باید اعمال شود. در نظر داشته باشید که دستگاه اسلایسر گوجه فرنگی مذکور در واقع برای گوجه فرنگی و حتی میوه های نرم ساخته شده است و به راحتی قادر است این میوه ها و سبزیجات را به سادگی و ورقه ورقه و حلقه کند، البته در نظر داشته باشید که این دستگاه اختصاصاً برای اسلایس کردن گوجه فرنگی در نظر گرفته شده است بنابراین برای حلقه کردن گوجه فرنگی با مکانیزم عملکردی بسیار سریع فرایند برش را بدون نقص و کاملا حرفه ای انجام می دهد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()