فروشگاه تجهیزات - سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

در واقع این سلفون کش به راحتی قادر است پوشش دهی و بسته بندی را بر روی تمامی وسایل الکترونیکی، فنی و یا بسته های ماده خوراکی و سایر وسیله ها را انجام دهد. یکی از ویژگی‌ های دستگاه سلفون کش این است که زمانی که از آن برای بسته بندی مواد خوراکی و سلفون گیری روی آنها استفاده می شود ابتدا هوای بسته را خالی می کند سپس آنها را بسته بندی می کند. این موضوع باعث می شود فضای داخلی بسته عرق نکند و مواد غذایی داخل بسته برای مدت زمان کوتاهی از کپک زدن و دیگر آلاینده های محیطی مصون باقی میگذارد، بنابراین برای مصارف خانگی و یا رستوران ها که غذای آماده را در اختیار مشتری ها قرار می دهند وسیله‌ ای کاملاً کاربردی و مناسب است.

فروشگاه تجهیزات - طرز استفاده از سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

عموماً طرز استفاده از دستگاه های سلفون گیری کاری بسیار ساده و راحت است و نیاز به هیچ گونه آموزش و مهارت خاصی ندارد. بی تردید برای سرعت عمل کاربر با دستگاه نیاز به تکرار و تمرین وجود خواهد داشت. در ادامه طرز استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

برای استفاده از این دستگاه ابتدا باید یک سطح صاف را در نظر گرفت و بسته را روی آن قرار داد، سپس کاربر سلفون را بر روی بسته می کشد. در این قسمت باید بسته ای که روی آن سلفون کشیده شده است را بر روی تفلون دستگاه قرار داد تا قسمت جم شده سلفون به هم بچسبند، پس از این فرآیند قسمت جم شده کاملاً به هم چسبیده و هرگز باز نمی شود. در واقع المنتی که در داخل سطح تفلون تعبیه شده است باعث گرم شدن سطح تفلون دستگاه می شود.

فروشگاه تجهیزات - بازدهی و دمای سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

این دستگاه قادر است در هر ساعت صد بسته را سلفون گیری کند، ظرفیت دستگاه و بازدهی آن دقیقا مصارف آن را مشخص می کند بنابراین در هنگام خرید حتما به ظرفیت و بازه دستگاه توجه کنید.

دمای تفلون این دستگاه کاملاً توسط کاربر قابل تنظیم می باشد، اگر کاربر مهارت کافی با سلفون کش را به دست آورد و بتواند به سرعت بسته بندی ها را انجام دهد به راحتی قادر خواهد بود گرمای تفلون دستگاه را بالا ببرد و با سرعت و دقت زیاد فرایند بسته بندی را انجام دهد. فروش دستگاه دوخت از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه تجهیزات - ساختار سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

در ساختار این دستگاه از استیل نگیر که مقاومت بسیار بالایی دارد استفاده شده است. همانطور که میدانید استیل نگیر به استیلی گویند که آهن ربا به آن نمی چسبد.

در نظر داشته باشید که سلفون گیر های دستی را در سه مدل تولید می کنند، این سه مدل به لحاظ ظاهری هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند اما به لحاظ استفاده از جنس استیل و غیر استیل با یکدیگر فرق دارند. این سه مدل عبارت است از:

سلفون کش استیل نگیر

سلفون کش استیل بگیر

سلفون کش فولادی.

همانطور که مستحضر هستید جنس استیل نگیر نسبت به دیگر مواد به کار رفته در این دستگاه از قیمت بالاتری برخوردار است، در واقع قیمت استیل بگیر با استیل نگیر و فولاد کاملاً متفاوت است و این موضوع به دلیل کیفیت استیل در ساختار آنها می باشد.

فروشگاه تجهیزات - مصارف سلفون کش رومیزی استیل نگیر:

از این دستگاه می توان برای فروشگاه ها و کارگاه های کوچک و مشاغلی که به سلفون گیری و بسته بندی مواد گوناگون نیاز دارند استفاده کرد. مطمئناً با استفاده از این دستگاه در سیستم کسب و کار و تولیدی، نیاز های شغلی مربوط به آن کسب و کار کاملاً مرتفع خواهد شد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()