خرید خمیر گیر از تجهیزات:

دستگاه خمیر گیر دستگاهی است که امروزه در تمامی مکان های مخصوص تولید خمیر از آن استفاده می شود و در واقع این دستگاه با نیروی برق کار می کند. در نظر داشته باشید که برخی از مدل های این دستگاه با برق تک فاز فعالیت می کنند و برخی دیگر با نیروی برق سه فاز می توانند راه اندازی شوند. تعیین این موضوع با خریدار می باشد. نظر به اینکه امروزه مسائل بهداشتی در اکثر مشاغل بسیار پُر رنگ می باشد عموماً این دستگاه ها را از جنس استیل و یا در برخی مواقع از جنس آلومینیوم می سازند. این آلیاژها به هیچ عنوان مسمومیت غذایی به‌ دنبال ندارند، توجه داشته باشید که این موضوع در دستگاه خمیر گیر بسیار حساس می باشد زیرا دائماً با مواد غذایی یا همان خمیر در ارتباط است بنابراین آلیاژ به کار رفته در آن حتماً باید کاملاً بهداشتی و ایمن باشد. توجه داشته باشید که آلیاژ های استیل و آلومینیوم به استثنای سمی نبودن یک امتیاز دیگر نیز دارند و آن این است که این آلیاژها را به آسانی می توان شستشوی کرد و موارد بهداشتی را در خصوص آنها رعایت نمود و به هیچ عنوان نگران زنگ زدگی و یا خورندگی در آنها نبود. این امتیاز به خصوص در دستگاه‌ هایی که با مواد غذایی سروکار دارند بسیار حائز اهمیت می باشد. برخی از نمونه های این دستگاه کاملا اتوماتیک می باشند و بدون دخالت دست می توانند کار خود را انجام دهند، این دستگاه ها فقط نیاز به ریختن آرد در آنها به صورت انسانی وجود دارد و مابقی فرآیند را تمام اتوماتیک انجام می دهند. اساساً اماکنی که تمایل دارند اتوماسیون کاری به وجود آورند از این دستگاه ها استفاده می کنند.

امروزه مشاغل بسیار زیادی متقاضی این دستگاه می باشند، برخی از این مشاغل عبارت است از:

شیرینی فروشی ها

پیتزا فروشی ها

نانوایی ها

هتل ها

آشپزخانه های صنعتی و غیره.

در ادامه قصد داریم یکی از مدل های این دستگاه را معرفی کنیم، چنانچه تمایل دارید می توانید ما را همراهی کنید.

خرید خمیر گیر از فروشگاه تجهیزات - درباره دستگاه خمیر گیر ۶۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۶۰

این دستگاه توسط کمپانی اصفهان نوآوران تولید شده است، این شرکت ایرانی اصفهانی تمامی محصولات خود را بسیار با کیفیت و مرغوب تولید می کند. این محصول در جهت آماده کردن و تهیه خمیر تولید و عرضه شده است که به سادگی قادر است در مشاغل گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه بیشتر در خصوص جزئیات این دستگاه صحبت می کنیم.

خرید خمیر گیر از فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و مصارف دستگاه خمیر گیر ۶۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۶۰

همانطور که از نام این دستگاه می‌توان حدس زد ظرفیت آن ۶۰ کیلوگرم می باشد، این ظرفیت نسبتاً بالا دستگاه را قادر می سازد در مصارفی مانند پیتزا فروشی ها، نانوایی ها، قنادی ها، شیرینی فروشی ها، کلوچه پزی ها و دیگر اماکنی که نیاز به تهیه خمیر دارند مورد استفاده قرار بگیرد. خرید خمیر گیر اصفهان نوآوران را از سایت انجام دهید. 

خرید خمیر گیر از فروشگاه تجهیزات - قدرت موتور دستگاه خمیر گیر ۶۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۶۰

قدرت موتور دستگاه خمیر گیر اصفهان نوآوران در دو مدل تولید شده است، هر کدام از این دو مدل در ولتاژ های گوناگون و قدرت موتور مجزا در نظر گرفته شده اند بنابراین با توجه به نیاز خریدار و مصارف آن می توان یکی از دو نمونه را انتخاب کرد. این دو مدل قدرت موتور عبارت است از:

توان موتور ۱.۴۷ اسب بخار و مصرفی در حدود ۳۸۰ ولت را دارا می باشد

توان موتور ۲ اسب بخار و مصرفی در حدود ۲۲۰ ولت را دارا می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()