خمیر پهن کن در فروشگاه تجهیزات - درباره کمپانی فیمار:

کمپانی فیمار یک کمپانی ایتالیایی می باشد که در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند  خمیر پهن کن فعالیت می کند. تمامی دستگاه های صنعتی که در این کمپانی تولید می شود بسیار با کیفیت و مرغوب می باشند، همین کیفیت محصولات باعث شده است کمپانی فیمار اعتبار بسیار زیادی در بازارهای جهانی به دست آورد و امروزه تمام دنیا دستگاه های تجهیزات آشپزخانه ای این کمپانی را می شناسند. چند سالی است که پای کمپانی فیمار به بازار ایران نیز باز شده است، در واقع شرکتی که این محصولات را ارائه می‌کند با نام براکس در ایران معروف می‌باشد. شرکت براکس نمایندگی رسمی کمپانی فیمار می باشد و تمامی محصولات اورجینال این کمپانی ایتالیایی را دارا می باشد.

کمپانی فیمار در خصوص عرضه محصولات متنوع صنایع غذایی بدون محدودیت فعالیت می کند و تمامی دستگاه های این حوزه را در سایزهای کوچک عرضه می کند. یکی از دستگاه های بسیار محبوب و پرفروش این کمپانی خمیر پهن کن پیتزا می باشد که در ادامه با جزئیات این دستگاه به صورت تخصصی آشنا می شویم.

خمیر پهن کن در فروشگاه تجهیزات - درباره دستگاه خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل FI/42N:

این دستگاه خمیر گیر یکی از ساده ترین مکانیزم ها را دارا می باشد، در عین حال دستگاهی بسیار کارآمد است و به سادگی می‌توان برای اتوماسیون کردن آشپزخانه های صنعتی از آن استفاده کرد. در واقع این دستگاه می‌تواند کار های ساده را در قالب عملکرد ماشینی و بدون دخالت نیروی انسانی انجام دهد (خمیر پهن کردن)

خمیر پهن کن در فروشگاه تجهیزات - ویژگی های خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل FI/42N:

این دستگاه از مدل قدیمی خود یعنی مدل FI/32N کمی بزرگتر می باشد، بنابراین قادر است خمیر های بزرگتری را از وردنه خود عبور دهد. در واقع طول وردنه این دستگاه در مقدار غایی خود ۴۲ سانتی متر می باشد، در نتیجه می تواند به این اندازه خمیر را پهن کند.

خمیر پهن کن در فروشگاه تجهیزات - بدنه و مزیت های خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل FI/42N:

درخصوص بدنه این دستگاه باید گفت که بسیار بهداشتی ساخته شده است زیرا در آن از آلیاژ استیل ضد زنگ بهره گرفته اند، بدنه این دستگاه بسیار صیقلی و صاف می باشد و گویای کیفیت بسیار عالی این محصول است.

یکی از مزیت های این دستگاه دو وردنه ای بودن آن می باشد. امتیاز این عملکرد در واقع سرعت پهن کردن خمیر در دو جهت می باشد، بنابراین کیفیت خمیر تولید شده با این دستگاه بسیار بالا است.

یکی دیگر از مزیت های این دستگاه قرارگیری دکمه های آن می باشد، در واقع دکمه ها در بالاترین نقطه  دستگاه خمیر گیر  تعبیه شده اند به همین جهت احتمال برخورد هرگونه رطوبت با کلید های آن در حد چشمگیری کاهش یافته است.

خمیر پهن کن در فروشگاه تجهیزات - توان موتور و منبع تغذیه خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل FI/42N:

این دستگاه ۰.۵ اسب بخار قدرت دارد، در واقع برای پر کردن خمیر پیتزا بسیار ایده آل می باشد. این میزان قدرت را اگر در مقیاس کیلو وات تعریف کنیم می‌توان عدد ۰.۳۷ را عنوان کرد.

منبع تغذیه ای که این دستگاه خمیر پهن کن از آن استفاده می‌کند برق شهری می باشد، میزان برق ورودی آن نیز ۵۰ هرتز است. این مقدار در مقیاس ولت چیزی در حدود ۲۳۰ ولت می باشد.

خمیر پهن کن در فروشگاه تجهیزات - سایر موارد دستگاه خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل FI/42N:

از دیگر مواردی که می‌ توان در خصوص این دستگاه به آنها اشاره کرد وزن خالص دستگاه می باشد. در واقع این دستگاه دارای وزن ۴۴ کیلو گرمی است، ارتفاعی که کمپانی سازنده برای آن مشخص کرده است بین ۷۷.۶ تا ۸۹.۵ سانتی متر می باشد.

یکی از امکانات و قابلیت های این دستگاه این است که می‌ تواند میزان ضخامت خمیر پیتزا را را به دلخواه کاربر تنظیم کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()