فروشگاه تجهیزات - درباره دستگاه های اسلایسر

دستگاه برش یا همان اسلایسر برقی دارای مدل های گوناگونی می باشد، برخی از اسلایسر برقی ها مصارف صنعتی دارند و برخی دیگر نیز مصارف نیمه صنعتی دارند. گروهی از اسلایسر برقی ها را با مکانیزم عملکردی دستی می‌سازند اما گروهی دیگر از آنها تولید شده است که با مکانیزم عملکردی برقی فرآیند اسلایس کردن را انجام می‌دهند، در واقع این گروه بندی ها برای دستگاه مذکور در حوزه صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشگاه تجهیزات - درباره کمپانی براکس و دستگاه اسلایسر برقی سوسیس براکس مدل BM-45 C و کمپانی براکس

دستگاه مذکور از نوع برقی می باشد و در شاخه صنعتی قرار می گیرد. کمپانی براکس به عنوان نماینده انحصاری در خصوص وارد کردن کالا های با کیفیت اروپایی مانند: پلاماتیک سوئدلینگهاوس و کمپانی فیمار فعالیت دارد. در واقع این کمپانی ها در حوزه تولید دستگاه های صنایع غذایی فعالیت گسترده ای دارند و کاملاً شناخته شده می باشند. کمپانی براکس تمام تلاش خود را کرده است تا در گروه دستگاه های آشپزخانه ای صنعتی و همچنین گروه صنایع غذایی فعالیت و تولیدات داشته باشد.

فروشگاه تجهیزات - درباره دستگاه اسلایسر برقی سوسیس براکس مدل BM-45 C

در واقع این اسلایسر برقی صنعتی دارای ظاهر مطلوب نمی باشد، البته کمپانی براکس می‌توانست کمی در خصوص ظاهر اسلایسر برقی تغییرات مبتکرانه انجام دهد اما می توان گفت صنعتی بودن مصارف اسلایسر برقی اهمیت به ظاهر آن را کمرنگ کرده است. در واقع فضا های کاری که بدون مراجعه کننده های جزئی فعالیت می کنند به ظاهر دستگاه اهمیت نمی دهند و بیشتر تمایل دارند که دستگاه کیفیت و کارایی زیادی داشته باشد تا این که ظاهر آن زیبا به نظر آید، به همین جهت کمپانی براکس بیشتر در خصوص کیفیت و طول عمر اسلایسر برقی تمرکز کرده است.البته برخی از آنها از برند های خارجی می باشند و دارای قیمت های بالایی هستند. در ادامه می خواهیم یکی از نمونه‌ های اسلایسر برقی را معرفی کنیم، امیدوارم که از مطالب این مقاله استفاده کنید.

فروشگاه تجهیزات - جنس بدنه دستگاه اسلایسر برقی سوسیس براکس مدل BM-45 C

جنس بدنه اسلایسر برقی برش سوسیس براکس در مدل مذکور از استیل ضد زنگ ساخته شده است، این استیل ضد زنگ می تواند در دو منظور کاملاً برای کاربر مفید باشد. این دو منظور عبارت است از:

مفید بودن جنس استیل در بدنه به لحاظ ماندگاری بالا و عمر مفید دستگاه

مفید بودن جنس استیل به کار رفته به لحاظ بهداشتی بودن آلیاژ استیل.

بی تردید موضوع بهداشتی بودن آلیاژ استیل در خصوص دستگاه‌ هایی که با مواد غذایی در ارتباط هستند بسیار مهم می باشد، آلیاژ استیل به لحاظ بهداشتی کاملاً امن است و تاییدیه وزارت بهداشت را با خود به همراه دارد.

فروشگاه تجهیزات - ساختار دستگاه اسلایسر برقی سوسیس براکس مدل BM-45 C

یک استوانه بر روی دستگاه تعبیه شده است که در واقع دهانه ورودی دستگاه محسوب می شود. در زیر این استوانه، خروجی دستگاه قرار دارد که به شکل مثلثی مانند می باشد. فِل واقع کل ساختار اسلایسر برقی در این دو نقطه خلاصه می شود.

در نظر داشته باشید که در ساختار اسلایسر برقی امکانی برای تنظیم ضخامت برش تعبیه شده است، بنابراین کاربر می تواند بر مبنای نیاز کاری خود و زمینه مورد استفاده تنظیمات را اعمال نماید.

فروشگاه تجهیزات - خرید دستگاه اسلایسر برقی سوسیس براکس مدل BM-45 C

در خصوص خرید دستگاه مذکور خریداران عزیز می توانند به فروشگاه اینترنتی تجهیزات مراجعه کنند. سایت تجهیزات دارای تمامی برندهای دستگاه اسلایسر برقی می باشد و کاربران بنا به مصرف و نیاز خود می توانند یکی از مدل های آن را انتخاب کنند. بدیهی است که خرید کردن از سایت مذکور بسیار راحت و در امنیت کامل انجام می شود زیرا کاملاً این سایت معروف و معتبر است.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()