لیبل پرینتر در فروشگاه تجهیزات - ترازوی صدر لیبل پرینتر مدل LSG15:

کمپانی توزین صدر در واقع انقلابی در تولید ترازو های لیبل پرینتر دار با تولید ترازوی مذکور ایجاد کرده است، این ترازوی فروشگاهی از نوع علمک دار و دیجیتالی می باشد و قابلیت های بسیار زیادی دارد و می توان در مکان هایی مانند قنادی ها، مراکز بسته بندی و همچنین فروشگاه ها از آن استفاده کرد. یکی از تفاوت های ساختاری در این ترازو جهت قرار گیری علمک این ترازو می باشد که برعکس محصولات مشابه در بازار می باشد، جهت قرار گیری این علمک از چپ به راست می باشد. در ادامه امکانات فنی این دستگاه را بررسی می کنیم و منحصر به فرد بودن آن را مورد آنالیز قرار می دهیم.

لیبل پرینتر در فروشگاه تجهیزات - ظرفیت و حساسیت ترازوی صدر لیبل پرینتر مدل LSG15:

در خصوص ظرفیت این ترازو می‌ توان به عدد ۳۰ کیلوگرم اشاره کرد، بنابراین مکانهای مختلف با مصارف گسترده می‌ توانند از این ترازو استفاده کنند. توجه داشته باشید که در ظرفیت ۳۰ کیلوگرم این ترازو حساسیتی معادل ۵ گرم را دارا می باشد.

لیبل پرینتر در فروشگاه تجهیزات - نمایشگر و صفحه کلید ترازوی صدر لیبل پرینتر مدل LSG15:

در خصوص نمایشگر این دستگاه می توان به مدل LED اشاره کرد، این مدل ال ای دی که در دستگاه مذکور تعبیه شده است قادر است مواردی مانند قیمت کل، قیمت وزن/تعداد را به کاربر نمایش دهد. در بخش دیگر این صفحه نمایش روز، هفته، تاریخ و ساعت به نمایش گذاشته می شود.

درخصوص صفحه کیبورد دستگاه کمپانی توزین صدر می توان گفت که به استثنای دکمه های عملیاتی برای دسترسی به حافظه، ۱۲۶ دکمه دیگر نیز دارد. حافظه این ترازو ۶۰۰۰ تایی می باشد. این تعداد بالای حافظه در جهت قیمت محصولات و کالا های مختلف و ثبت اسم کالا های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این امتیاز برای مراکز بزرگ مانند فروشگاه های زنجیره ای بسیار کار آمد است.

لیبل پرینتر در فروشگاه تجهیزات - پورت های ترازوی صدر لیبل پرینتر مدل LSG15:

در واقع فول پورت بودن این دستگاه نمایانگر این است که ترازو قادر است به تمامی دستگاه های جانبی و یا ترازو های دیگر متصل شود، دستگاه هایی که میتوان به این ترازو متصل کرد عبارت است از:

اتصال به کامپیوتر

اتصال به بارکد خوان

اتصال به دستگاه کارت خوان

توانایی شبکه شدن با ترازو های جانبی.

در واقع این امکانات ترازو را به یک صندوق فروشگاهی تکمیل مبدل خواهد کرد.

همچنین ترازوی لیبل پرینتر با داشتن پورت usb به کاربر این امکان را می دهد تا برای جابجا کردن اطلاعات به کامپیوتر نیاز نداشته باشد.

لیبل پرینتر در فروشگاه تجهیزات - شاخصه‌ های چاپی در ترازوی صدر لیبل پرینتر مدل LSG15:

در واقع شاخص‌ های اصلی این ترازو تولید رسید، چاپ لیبل و بارکد می باشد. این ترازو دارای یک چاپگر حرارتی داخلی است که کیفیت و سرعت بسیار بالایی دارد. همچنین این دستگاه به استثنای چاپ‌ لیبل و رسید قادر است روی رسید بارکد درج کند. بارکد هایی که این ترازو قادر به تولید آنها می باشد مربعی و خطی هستند. در واقع بارکد های تک بعدی یا خطی بارکد هایی می باشند که اطلاعات محصول را به همراه دارند و بارکد های دو بعدی یا مربعی حاوی لینک کالا در سایت کمپانی سازنده در رمزینه خود می باشند. این امتیاز امکان دسترسی آنلاین به اطلاعات محصول را هموار می کند. در واقع تولید بارکد دو بعدی در زمینه ترازو های لیبل پرینتر دار یک نوآوری محسوب می شود. خرید پرینتر را با قیمت ارزان انجام دهید.

لیبل پرینتر در فروشگاه تجهیزات - سایر قابلیت ها ترازوی صدر لیبل پرینتر مدل LSG15:

سایر قابلیت های این ترازو عبارت است از:

قابلیت صفر کنندگی خودکار

دارا بودن پارسنگ الکترونیکی.

به عنوان مطلب آخر در خصوص این ترازو باید گفت که به مفهوم واقعی برای تکمیل سیستم اتوماسیون فروشگاهی می توان از این ترازو لیبل پرینتر منحصر به فرد استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()