خرید بارکدخوان از فروشگاه تجهیزات - ترازو بارکد خوان ای کلاس مدل CS2:

ترازو بارکدخوان مذکور تولید شده در کمپانی توزین صدر در کشور ایران می باشد. این ترازو بارکدخوان بسیار با کیفیت و از متریال های مرغوب ساخته شده است و تمامی قطعات آن به صورت اورجینال در کشور قابل تهیه است. این امتیاز باعث می شود در هنگام مشکل بتوان به سرعت آن را تعمیر و وارد چرخه کاری کرد. خرید بارکد خوان از فروشگاه تجهیزات - ظرفیت، حساسیت و ابعاد ترازو بارکد خوان ای کلاس مدل CS2

در خصوص ظرفیت این ترازو می‌توان به وزن ۳۰ کیلوگرمی آن اشاره کرد. در ظرفیت ۳۰ کیلوگرم این تراز قادر است حساسیتی ۵ گرمی داشته باشد. این میزان دقت در ظرفیت ۳۰ کیلوگرم قابل تأمل است. در خصوص سایز آن نیز باید بگویم که ۴۰ در ۴۰ سانتی متر می باشد.

خرید بارکدخوان از فروشگاه تجهیزات - ساختار ترازو بارکد خوان ای کلاس مدل CS2:

در ساختار این ترازو بارکد خوان از یک پلاستیک فشرده به نام abs بهره گرفته اند، این جنس از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین در ساختار این ترازو از یک سینی استیل استفاده شده است این سینی در دو طرح لبه دار و تخت عرضه می شود.

خرید بارکدخوان از فروشگاه تجهیزات - قابلیت های ترازو بارکد خوان ای کلاس مدل CS2:

این ترازو بارکد خوان دارای یک چاپگر داخلی می باشد و قابلیت این را دارد که فاکتور فروش و لیبل را چاپ نماید. همچنین ترازو بارکد خوان قادر است از طریق اینترنت، وایرلس و LAN به شبکه متصل شود. کاربر قادر است این ترازو بارکد خوان را به دستگاه‌ هایی مثل صندوق پول و دستگاه بارکد خوان خارجی نیز متصل کند.

خرید بارکدخوان از فروشگاه تجهیزات - نمایشگر ترازو بارکد خوان ای کلاس مدل CS2:

نمایشگر هایی که در این ترازو به کار رفته است از نوع ال ای دی و ال سی دی می باشند. این نمایشگر ها دارای زاویه دید بسیار بالا و همچنین وضوح قابل توجهی می باشند.

خرید بارکدخوان از فروشگاه تجهیزات - پورت های ترازو بارکد خوان ای کلاس مدل CS2:

پورت های که در این ترازو تعبیه شده است عبارت است از:

پورت ‏rs۲۳۲

پورت ‏ps۲

پورت drawer

پورت ethernet.

البته این کمپانی به صورت سفارشی می تواند اتصالات دیگری نیز مانند:

وای فای

P-tooth

بلوتوث را نیز به دستگاه اضافه کند.

خرید بارکدخوان از فروشگاه تجهیزات - کالیبراسیون در ترازو بارکد خوان ای کلاس مدل CS2:

کالیبراسیون در این ترازو بارکد خوان از طریق سنگ کالیبراسیون استاندارد و به صورت دستی انجام می‌ گیرد، بنابراین کاربر باید دقت داشته باشد در هنگام تمیز کاری و جابجایی ترازو پس از اتمام کار حتماً کالیبراسیون را انجام دهد زیرا کالیبراسیون ارتباط مستقیم با حساسیت و دقت توزین ترازو دارد..

خرید بارکدخوان از فروشگاه تجهیزات - خدمات ترازو بارکد خوان ای کلاس مدل CS2:

این ترازو بارکد خوان چنانچه از سایت اینترنتی تجهیزات خریداری شود دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و همچنین ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش می باشد. بدیهی است که این امتیازات و این ضمانتنامه بر این مطلب صحه می‌گذارد که دستگاه بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی تجهیزات دارای با کیفیت ترین و اورجینال ترین تجهیزات خانگی و فروشگاهی می باشد.

چنانچه خرید بارکدخوان فروشگاهی مذکور را از سایت اینترنتی تجهیزات انجام دهید اقلامی همراه با این محصول دریافت خواهید کرد، این اقلام از قبیل آداپتور ترازو بارکد خوان و دفترچه راهنمایی آن می باشند.

به عنوان مطلب آخر باید اذعان کنیم که امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا بهتر است خرید های خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()