فروش بارکدخوان در فروشگاه تجهیزات - ساختار و بدنه ترازو بارکد خوان دیجی مدل rm ۴۰:

ترازوی دیجیتالی کمپانی دیجی در مدل مذکور بدون علمک می باشد. در واقع ساختار این ترازو بارکد خوان به گونه ای طراحی شده است که شکلی ذوزنقه ای دارد، این شکل ذوزنقه ای بسیار زیبا می باشد.

صفحه نمایشی که برای این ترازو بارکدخوان در نظر گرفته شده است از نوع ال سی دی می باشد و در بالای کیبورد ترازو تعبیه شده است.

سینی توزین این ترازو بارکدخوان به شکل چهارگوش و تخت می باشد و در فاصله بسیار کمی از بدنه قرار گرفته است. این سینی در مرکز ترازو قرار داده شده است، جنس این سینی از استیل است بنابراین می‌توان محصولات مرطوب را نیز با آن وزن کرد. فروش بارکد خوان از طریق سایت انجام می گیرد. 

در رابطه با بدنه ای که برای این دستگاه کمپانی ژاپنی در نظر گرفته است می توان گفت که از یک پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم تهیه شده است.

فروش بارکدخوان در فروشگاه تجهیزات - امکانات ترازو بارکد خوان دیجی مدل rm ۴۰:

اگر بگوییم که تمامی امکاناتی که در مراکز فروشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند در این ترازو تعبیه شده است بی راه نگفته ایم. در خصوص اتصالاتی که در این ترازوی دیجیتالی تعبیه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان اتصال به رایانه

امکان اتصال به دستگاه های صندوق فروشگاهی

امکان اتصال به بارکد خوان

امکان اتصال به شبکه

امکان اتصال به اسکنر

امکان اتصال به دستگاه پوز (کارت خوان).

در واقع این ترازوی دیجیتالی بارکد خوان نمونه ای از یک صندوق فروشگاهی تمام عیار می باشد که قادر است تمامی عملکرد های مورد نیاز در مراکز فروشگاهی را انجام دهد.

فروش بارکدخوان در فروشگاه تجهیزات - پورت های ترازو بارکد خوان دیجی مدل rm ۴۰:

یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه بارکد خوان داشتن پورت های متعدد است. این دستگاه با داشتن پورت هایی مثل rs۲۳۲ و rs۴۸۵ قادر است امکانات زیادی را به کاربر ارائه دهد و از محدودیت های دستگاه های مشابه فراتر رود.

فروش بارکدخوان در فروشگاه تجهیزات - ظرفیت، حساسیت و حافظه ترازو بارکد خوان دیجی مدل rm ۴۰

در خصوص ظرفیت این دستگاه می توان به عدد ۳۰ کیلوگرم اشاره کرد. در ظرفیت ۳۰ کیلوگرمی، این ترازو قادر است حساسیت های متفاوتی داشته باشد. این حساسیت ها در وزن های گوناگون متغیر است، در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

از ۰ تا ۱۵ کیلوگرم دارای دقتی ۵ گرمی می باشد

از ۱۵ تا ۳۰ کیلوگرم دارای دقت ای ۱۰ گرمی می باشد.

این ترازو بارکد خوان دارای دکمه های عملیاتی به تعداد ۲۴ عدد می باشد که این دکمه ها روی صفحه کیبورد دستگاه تعبیه شده است، به وسیله این دکمه ها کاربر قادر است به حافظه ۲۵۶ کیلوبایتی ترازو دسترسی داشته باشد. فروش بارکد خوان صنعتی از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروش بارکدخوان در فروشگاه تجهیزات - دیگر امکانات ترازو بارکد خوان دیجی مدل rm ۴۰ :

به استثنای امکانات و امتیازات ذکر شده در این مقاله در خصوص ترازو پرینتر مذکور، این دستگاه با داشتن چاپگر داخلی قابلیت های خود را بی حد و حصر کرده است. همانطور که می دانید دستگاهی که چاپگر داخلی داشته باشد به سادگی قادر است برای مشتری فاکتور فروش صادر کند. به استثنای صدور فاکتور فروش برای مشتری چاپ لیبل نیز از عهده این ترازو بارکد خوان بر می آید. همچنین ترازو بارکد خوان قادر است گزارش ها را برای کاربر به صورت جزئی و کلی تهیه کند، و در آخر این دستگاه میتواند لیبل را بر روی رسیده مشتری چاپ کند.

از دیگر قابلیت های این ترازو بارکد خوان چاپ بارکد می باشد، در خصوص سرعت چاپگر این دستگاه می‌ توان به عدد ۶۲.۵ میلی متر بر ثانیه اشاره کرد، عرض رسیدی که این دستگاه قادر به چاپ آن می‌باشد ۵۸ میلیمتر است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()