فروشگاه تجهیزات - قابلیت های دستگاه دوخت گونی سیار:

یکی از قابلیت های این ابزار دوخت گونی سیار در واقع در نام آن نهفته است، سیار بودن این دستگاه باعث می شود سرعت بسیار بالایی در هنگام دوخت داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که امتیاز سیار بودن دستگاه امکان این را به افراد مختلف میدهد که در جابجا کردن آن بسیار راحت باشند و کار دوخت گونی ها را در مکان های مختلف به سادگی بتوانند انجام دهند. توجه داشته باشید که قابلیت های دستگاه دوخت بسیار زیاد است اما بهتر است از آن برای دوخت گونی در مراکز کوچک و متوسط استفاده کرد تا بازدهی و طول عمر بیشتری داشته باشد.

فروشگاه تجهیزات - ساختار دستگاه دوخت گونی سیار:

همانطور که اشاره شد طراحی دستگاه دوخت گونی سیار بسیار کاربردی صورت گرفته است، در واقع این دستگاه نمونه ای کوچک شده است مدل های صنعتی و بزرگ خود می باشد.

بدنه اصلی دستگاه دوخت از فلز ساخته شده است و در ساخت دسته آن از یک نوع پلاستیک مقاوم بهره گیری کرده اند.

یک محفظه در این ابزار دوخت تعبیه شده است که می توان برای بارگذاری دوک نخ از آن استفاده کرد، در واقع ابزار اصلی برای این دستگاه همین جایگاه دوک می باشد.این دستگاه بسیار کارآمد است و در مراکزی مانند کارخانه ها که در زمینه تولید آرد، مواد شیمیایی و یا برنج فعالیت می کنند مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه تجهیزات - سیستم عملکردی دستگاه دوخت گونی سیار:

سیستم عملکردی دستگاه دوخت گونی سیار برقی-مکانیکی است و مانند یک چرخ خیاطی می تواند سر گونی ها را به سرعت بدوزد.

عملکرد این دستگاه تولید طراحی شده است که بتوان عرض و طول دوخت را به صورت دلخواه تنظیم کرد، حتی این دستگاه کاربر را قادر می سازد که گام دوخت را نیز به دلخواه خود تغییر دهد.

فروشگاه تجهیزات - سرعت کار دستگاه دوخت گونی سیار:

در خصوص سرعت کار این دستگاه باید گفت که سرعت بسیار خیره کننده ای دارد، در واقع این ابزار دوخت گونی سیار قادر است با سرعتی معادل ۲۰ دوخت در دقیقه دوخت گونی ها را انجام دهد. توجه داشته باشید که در اندازه دوخت به هیچ عنوان کاربر محدودیتی ندارد.

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است سرعت کار با این دستگاه بسیار زیاد باشد فرایند کات کردن نخ به صورت خودکار بعد از دوخت سر گونی می باشد. در این خصوص کاربر نیاز نیست هر بار پس از اتمام کار این فرایند را به صورت دستی انجام دهد، مطمئناً این امتیاز در سرعت بخشیدن به بسته بندی و فرآیند دوخت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فروشگاه تجهیزات - ولتاژ و وزن دستگاه دوخت گونی سیار درخصوص ولتاژ این دستگاه دوخت گونی می توان گفت که در هنگام کار ولتاژ آن حدود ۹۰ وات می باشد، لازم به ذکر است که این دستگاه با منبع برق ۱۱۰ ولت کار می کند.

در رابطه با وزن دستگاه دوخت گونی سیار چینی باید بگویم که وزنی معادل ۶ کیلو و ۸۰۰ گرم را دارا می باشد.

فروشگاه تجهیزات - دیگر مزایای دستگاه دوخت گونی سیار:

از دیگر مزایای این دستگاه دوخت می توان به گارانتی ۱۲ ماهه آن اشاره کرد، خریداران عزیز می توانند در هنگام خرید دستگاه دوخت و خرید سلفون کش از سایت فروشگاه تجهیزات این گارانتی را نیز دریافت کنند. لازم به عنوان است که همین گارانتی می تواند تاییدیه ای برای کیفیت و مرغوبیت این کالا باشد. بنابراین به لحاظ دوام و طول عمر دستگاه می توانید آسوده خاطر باشید.

متاسفانه به دلیل نوسان قیمتی نمی‌توان قیمت دقیقی برای این دستگاه عنوان کرد اما خریداران می توانند قیمت های لحظه ای را در سایت فروشگاه تجهیزات مشاهده کنند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()