فروشگاه تجهیزات - دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل ۸۴۰۰

دستگاه آسیاب در واقع یکی از نمونه های آسیاب صنعتی ایستاده می باشد، در نظر داشته باشید که دستگاه آسیاب  یک دستگاه کاملا صنعتی است و مطمئناً مصارف آن برای مکان های پربازده و دارای حجم بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروشگاه تجهیزات - مکانیزم عملکردی دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل ۸۴۰۰

دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن با مکانیزم عملکردی "پین" فرآیند آسیاب کردن را انجام می دهد. در واقع این مکانیزم عملکردی در رابطه با دستگاه های آسیاب صنعتی گزینه بسیار مناسب می باشد و کاملاً منطبق با بازدهی های فراوان و حجم گسترده آسیاب کردن است. بنابراین به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود از دستگاه آسیاب برای مکان های متوسط و کم بازده استفاده شود.

فروشگاه تجهیزات - ارتفاع و قابلیت های ساختاری دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل ۸۴۰۰

دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن ارتفاعی بالغ بر ۱ متر و ۳۰ سانتی متر دارد، دستگاه آسیاب از آنجایی که برای مصارف صنعتی و پربازده ساخته شده است بسیار سنگین می باشد. بنابراین برای جابجا کردن آن، تولید کنندگان چرخ هایی را در ساختار دستگاه تعبیه کرده اند. بدیهی است که اگر برای آن چرخ طراحی نمی شد جابجا کردن آن بسیار سخت انجام می گرفت.

فروشگاه تجهیزات - مصارف و کارکرد دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل ۸۴۰۰

دستگاه آسیاب صنعتی بسیار قوی می تواند مواد های مختلف را آسیاب کند، در ادامه مواد غذایی که می توان با دستگاه آسیاب آسیاب کرد را عنوان می‌کنیم. این مواد ها عبارت است از:

مواد های مختلف معدنی

غلات

ادویه جات

خشکبار ها.

کارکرد دستگاه آسیاب در مکان هایی مانند کارخانه های شکلات سازی، مغازه های قنادی، شیرینی پزی ها، بیسکویت سازی ها و غیره می باشد.

فروشگاه تجهیزات - قدرت موتور و مخزن دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل ۸۴۰۰

همانطور که اذعان شد دستگاه آسیاب برای مصارف صنعتی تولید شده است بنابراین باید قدرت موتور آن زیاد باشد، در همین خصوص می توان به قدرت ۳ اسب بخار در موتور دستگاه آسیاب اشاره کرد. با این قدرت مطمئناً دستگاه می تواند بدون وقفه فرآیند آسیاب کردن را انجام دهد، دور موتور دستگاه آسیاب حدود ۴۰۰۰ دور در دقیقه می باشد و بازدهی بسیار زیادی دارد. در واقع بازدهی دستگاه آسیاب مذکور ۴۰ تا ۸۰ کیلوگرم در ساعت می باشد. ظرفیت بازدهی دستگاه آسیاب دقیقاً مصارف آن را مشخص می‌کند بنابراین در هنگام خرید به ظرفیت دستگاه انتخابی خود دقت کنید.

یکی از مسائلی که در دستگاه های آسیاب حتماً باید در نظر گرفته شود مخزن دستگاه می باشد، ساختار دستگاه و مخزن آن باید طوری باشد که تخلیه کردن مواد آسیاب شده از آن بسیار راحت انجام شود. در مورد مخزن دستگاه مورد بحث می‌توان گفت که دستگاه آسیاب دارای یک مخزن قیفی شکل می باشد، لازم به ذکر است که این مخزن ۴۰ لیتر گنجایش دارد.

فروشگاه تجهیزات - پروتکل های بهداشتی در دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل ۸۴۰۰

بدیهی است که هر دستگاهی که با مواد غذایی در ارتباط است باید در آن پروتکل های بهداشتی رعایت شود زیرا رعایت نکردن این موضوع منجر به مسمومیت غذایی خواهد شد. در نظر داشته باشید که دستگاه آسیاب صنعتی از آلیاژ استیل ساخته شده است، در حوزه بهداشتی آلیاژ استیل کاملاً بی خطر است در ضمن به سادگی می‌توان پس از انجام فعالیت های روزانه مسائل بهداشتی آن مانند شستشو را انجام داد و نگرانی بابت خوردگی و زنگ زدگی در دستگاه را نداشت. خرید دستگاه آسیاب رومیزی را از تجهیزات با قیمت ارزان انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات - لوازم جانبی دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل ۸۴۰۰

لوازم جانبی همراه دستگاه آسیاب عبارت است از:

۵ عدد توری با مش بندی گوناگون

کیسه ویژه مواد

بست

چهار عدد چرخ.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 419
نمایش همه
علاقه مندی ها ()