ویدئو پروژکتور جیبی از مدل های جدید این دستگاه به شمار می آید. همانطور که می دانید سیستم های پخش تصویر کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد و مجموعه های متعددی می توانند از امکانات این دستگاه جهت نمایش تصاویر در محیط های مختلف بهره گیرند. به طور کلی پروجکشن همچون دوربین معکوس عمل می کند و امکان پخش نور را از طریق لنز به بیرون ارسال می کند. بدین ترتیب امکان پخش تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایشگر برای افراد مهیا می باشد.

جهت خرید ویدئو پروژکتور جیبی می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیزار کالا مشورت نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور کسب و کار خود را راه اندازی نموده اند و همچنان در تلاش برای توسعه و ارتقاء سطح کیفیت ویدئو پروژکتور می باشند.

فروش ویژه ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

با توجه به فناوری ساده ای که ویدئو پروژکتور دارد، با گذشت زمان تولید کنندگان تلاش نمودند با بهره گیری از دانش روز دنیا بر قابلیت های این دستگاه بیفزایند و به امکانات پیشرفته مجهز نمایند. دستگاه های پروژکتور به عنوان یکی از وسایل جدا نشدنی محیط های آموزشی دولتی و خصوصی و همچنین شرکت ها و سالن های همایش به شمار می رود. علاوه بر آنکه برخی از افراد طرفدار خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی جهت راه اندازی سیستم سینمای خانگی می باشند.

با استفاده از این دستگاه می توان در محیط منزل در کنار دوستان و خانواده به تماشای فیلم و سریال پرداخت. علاوه بر آنکه امکان انجام بازی دورهمی و گروهی برای دوست داران بازی مهیا می باشد.

اگر علاقه مند به خرید مینی ویدئو پروژکتور جیبی هستید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین و همراه با گارانتی تهیه نمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()