ویدئو پروژکتور جیبی یکی دیگر از محصولات مدرن و پیشرفتۀ دستگاه های پروژکتور به شمار می رود. در واقع متخصصین و اهل فن در حوزۀ تولید ویدئو پروژکتور توانسته اند موفق به کاهش سایز و وزن این محصول شوند. در نتیجۀ آن شاهد فروش  ویدئو پروژکتور جیبی در مدل های متنوع با امکانات پیشرفته باشیم. پروژکتور به عنوان دستگاه دیجیتالی شناخته شده در سطح جهان می باشد که با دریافت داده های تصویری، قادر به پخش تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی سطح صاف یا همان پرده های نمایشگر در فضای تاریک می باشند.

مجموعۀ نیزار کالا پس از تحقیقات فراوان توانسته است با بهره گیری از تخصص افراد فنی و مجرب فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور با امکانات پیشرفته در سطح کشور آغاز کند. این مجموعه طی سال ها فعالیت توانسته موفق به تولید و عرضه ی انواع ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت مناسب گردند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به مدل و قابلیت هایی که دستگاه به آن مجهز می باشد، بستگی دارد. با توجه به گستردگی کاربرد دستگاه پروژکتور، افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور دارند، پیشنهاد می کنیم فاکتورهای مهمی چون قیمت، مشخصات فنی دستگاه، ابعاد اتاق، نوع کاربری و مدت زمان استفاده از دستگاه را مد نظر قرار دهید. بدین وسیله بتوانید مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی را با قیمت ارزان و طول عمر بالا تهیه نمائید.

با گذشت زمان شاهد سیر تکاملی ساخت ویدئو پروژکتور می باشیم و همواره تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور در تلاش هستند، از فناوری پیشرفته جهت ارتقاء امکانات پروژکتور استفاده کنند.

اگر نیاز به خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی برای امور کاری و یا شخصی دارید، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا را مشاهده نمائید و سپس با قیمت ارزان و همراه با گارانتی محصول مورد پسند خود را تهیه نمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()