ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور توسط تولید کنندگان طراحی، تولید و عرضه شده اند. ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در حوزۀ پخش داده های تصویری محسوب می شود. از گذشته های دور، این دستگاه توسط تنها برخی از مؤسسات و محیط های دانشگاهی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می گرفت و دارای ابعاد بزرگ و وزن زیاد بودند. تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور با گذشت زمان و بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند موفق به تولید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی با مشخصات فنی پیشرفته شوند.

مجموعۀ نیزار کالا با امکانات و کادر فنی که در اختیار دارد، به عنوان یکی از مجموعه های تولید کنندۀ ویدئو پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده است. طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته گردند. ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار یکی از محصولات پرفروش این مجموعه به شمار می رود.

فاکتورهای اساسی در انتخاب ویدئو پروژکتور جیبی

داشتن اطلاعات جامع در خصوص مشخصات فنی دستگاه، به شما کمک می کند که بیشتر با کاربرد پروژکتور آشنا شوید. سپس بتوانید خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های جدید را تهیه نموده و از آن جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در محیط خانگی، محیط کار، مسافرت، میهمانی ها و غیره استفاده نمائید. قیمت ویدئو پروژکتور جیبی نیز از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه های پروژکتور به شمار می آید. با توجه به عرضۀ دیتا پروژکتور در مدل های مختلف، امکان خرید این وسیله با قیمت ارزان و امکانات قابل قبول برای مشتریان در سطح کشور فراهم می باشد.

نیزار کالا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی توانسته اند شرایط مناسبی جهت  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار غیر حضوری محصولات فروشگاه را همراه با گارانتی و خدمات پس فروش برای مشتریان در تهران و شهرستان ها با پیشنهادات شگفت انگیز فراهم نموده است.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 483
نمایش همه
علاقه مندی ها ()