ویدئو پروژکتور دستگاهی است که جهت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد گستردۀ دستگاه های پروژکتور را می توان در سالن های کنفرانس و همایش، محیط های آموزشی، برخی از سالن های اجتماعات فرهنگی و همچنین منازل مشاهده نمود. امروزه با بهره گیری از فناوری مدرن چون مانیتورهای بزرگ جهت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور استفاده نمایند. بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت داده های تصویری  ویدئو پروژکتور را نسبت به مدل های قدیمی ارتقاء ببخشند.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور در تهران تأسیس شده است. این مجموعه همواره تلاش دارد متناسب با نیاز بازار و بهره گیری از تکنولوژی دستگاه های صوتی و تصویری، اقدام به تولید ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت وای فای نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور پرتابل

با توجه به گسترش کاربرد دستگاه های پروژکتور و پیشرفت فناوری ساخت دستگاه های دیجیتالی، شاهد کاهش ابعاد و وزن این دستگاه ها می باشیم. امروزه تولید کنندگان دستگاه های دیتا پروژکتور توانسته اند امکان جابجایی آن را راحت تر نمایند، بدین ترتیب شاهد فروش ویدئو پروژکتور در ابعاد کوچک و وزن سبک با قابلیت جابجایی آسان می باشیم. امروزه تلاش نموده اند که سطح کیفیت نمایش داده های تصویری را نسبت به نسخه های قدیمی این دستگاه ارتقاء ببخشند. در حال حاضر از دستگاه ویدئو پروژکتور جهت پخش تصاویر در قالب های متن و گرافیک استفاده می کنند. همچنین با در اختیار داشتن کلیۀ پورت ها، امکان اتصال آن به اکثر دستگاه های منبع دیجیتالی وجود دارد.

پیش از خرید مینی ویدئو پروژکتور می توانید با کارشناسان فروش دستگاه های پروژکتور مشورت نمائید و پس از بررسی تمام جوانب، بتوانید دستگاه مورد نظر خود را با قیمت ارزان و رزولوشن بالا تهیه نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی و قیمت محصولات، مناسب ترین پروژکتور را خریداری کنید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()