کالباس بر الکتروکار محصولی مناسب برای برش کالباس در ضخامت های مختلف است که  از جمله محصولات لازم و مورد نیاز برای آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود. در واقع این محصول در پروتئینی ها، فست فودها، مراکز توزیع و تولید کالباس و ... کاربرد پیدا می کند.

ما در این متن قصد داریم که دغدغه شما در خصوص ویژگی ها، امکانات و قیمت کالباس بر الکتروکار برطرف کنیم و به طور کامل به بررسی موارد گفته شده بپردازیم.

دستگاه کالباس بر الکتروکار چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه کالباس بر الکتروکار ساخت کشور ایران است. بسیاری این کمپانی را به واسطه واردات برندهای معروف و معتبر تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می شناسند، اما در واقع این شرکت در سال های اخیر وارد عرصه تولید این محصولات و تجهیزات شده که خوشبختانه در این زمینه نیز موفق شده است.

این دستگاه با کیفیت بالا، سرعت برش مناسب، تیغ های برنده، بازدهی بالا و قدرت موتور خوب در قیمت پایینی نسبت به سایر محصولات مرتبط خارجی تهیه و عرضه می شود. از این رو اگر به دنبال یک دستگاه کالباس بر مرغوب با قیمت مناسب هستید، این محصول را نیز مورد بررسی قرار دهید. فروش کالباس بر توسط کابان تجهیز انجام می گیرد. 

جنس بدنه این دستگاه از آلیاژی مناسب و مقاوم در برابر خوردگی است که میزان کمی از کالباس در حین برش به آن می چسبد.

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه کالباس بر الکتروکار باید رعایت کنید

مدل های مختلف دستگاه الکترو کار به دو دسته عمده دستی و الکتریکی تقسیم می شوند. البته لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت کوتاه مدت این برند در عرصه ساخت دستگاه های کالباس بر تعداد مدل های آن بالا نیست. فروشگاه کابان تجهیز برای رفاه حال مشتریان خود مفتخر است که تمامی مدل های این دستگاه را عرضه کند و به فروش برساند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()