دستگاه کالباس بر یکی از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی است که در برش کالباس ها و ژامبون ها کاربرد مهمی دارد. از اینوسیله در  فست فودها ، فروشگاه های پروتئینی و کارخانجات تولید کننده محصولات پروتئینی استفاده می شود.

آنچه که اهمیت دارد توجه به نکاتی است که بهتر است مشتریان قبل از  خرید کالباس بر از آن اطلاع داشته باشند که در اینجا به بررسی مولفه های مهم در خرید این محصول می پردازیم.

در هنگام خرید کالباس بر از چه نکاتی باید اطلاع داشته باشید

شما تا حدودی برآورد می کنید که در طول روز چه حجمی از کالباس را می خواهید برش دهید و چه مدت زمانی باید این دستگاه روشن بماند . اطلاع از مدت زمان استفاده، تعیین کننده قدرت موتور و اندازه تیغه آن در هنگام خرید کالباس براست.

بهترین برند کالباس بر

دستگاه کالباس بر با برندهای ایتالیایی، ایرانی، چینی تولید می شود. آنچه مهم است در خرید کالباس بر، دقت در کیفیت دستگاه و گارانتی و خدمات پس از فروش است. بهترین برند های اسلایسرهای کالباس موجود در بازار عبارتند از:

اوماس، اومگا، بیزربا، سی ال میبر نوآ، آر جی وی، سیرمن، بیکرز، براکس، فیمار، لاما، پارس برشو و محک.

هزینه خرید این دستگاه

میزان هزینه برای خرید کالباس بر مانند خرید دستگاه کالباس بر امگا به موارد مختلفی بستگی دارد که می توان به اندازه تیغه، سرعت برش، جنس بدنه، نوع بر اساس نیاز، سایز دستگاه و نوع برند اشاره کرد. آنچه در هنگام خرید در تعیین قیمت تاثیرگذار است، انتخاب دستگاهی است که متناسب با نیاز شما طراحی شده است.

دستگاه های کالباس بر در اندازه‌ و مدل های مختلفی ساخته می‌شوند. اندازه دستگاه به نیاز متقاضی بستگی دارد، به عنوان مثال جهت استفاده در مصارف خانگی از کالباس بر های کوچک نسبت به کالباس برهای صنعتی استفاده می شود . همچنین کالباس برهای فروشگاهی و صنعتی رومیزی نسبت به موارد مشابه ایستاده اندازه کوچک تری دارند که در تفاوت قیمت آن تاثیر دارد.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()