کالباس بر بوستون از جمله تجهیزات بکار رفته در آشپزخانه های صنعتی است که جهت برش کالباس در سایز های مختلف استفاده می شود. این دستگاه در پروتئینی ها، فست فودها، مراکز تولید و توزیع کالباس و ... کاربرد دارد.

با توجه به کاربرد بالا و همچنین نیاز روز افزون آشپزخانه های صنعتی به آن در ادامه قصد داریم به بررسی این محصول، امکانات، ویژگی ها و همچنین قیمت کالباس بر بوستون بپردازیم. ما را تا پایان متن همراهی کنید.

 دستگاه کالباس بر بوستون چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه کالباس بر بوستون در کشور ایتالیا ساخته می شود. کمپانی بوستون با سابقه 50 ساله خود در ساخت چنین تجهیزاتی توانسته مشتریان ثابتی در سراسر جهان  جذب کند. این دستگاه در کارخانه بوستون به صورت دستی مونتاژ می شود و سپس با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سعی در افزایش کیفیت و به دنبال آن افزایش رضایت مشتریان دارند.

بدنه باکیفیت و زیست سازگار این محصول در برابر خوردگی مقاوم است و میزان کالباس های چسبیده به آن بسیار کم خواهد بود. با استفاده از این محصول کالباس هایی در سایزهای مختلف برش بزنید و از تیزی و برندگی تیغه های آن لذت ببرید.در صورتی که برای انتخاب محصول مورد نظرتان به مشکل برخوردید، از کارشناسان فروش ما کمک بگیرید که انتخابی مطمئن و هوشمندانه را برای خود رقم بزنید. فروشگاه ما مفتخر است که برای رفاه حال مشتریان خود  فروش کالباس بر به دو صورت مجازی و حضوری محصولات و تجهیزات مرتبط با آشپزخانه صنعتی را به فروش برساند.

کیفیت بالای این دستگاه با دستگاه کالباس بر امگا قابل مقایسه است. انواع مختلف دستگاه کالباس بر امگا در ایران موجود نیست. با این حال فروشگاه کابان تجهیز برای رفع نیاز مشتریان خود اقدام به واردات مدل های متنوع و پرکاربرد این محصول به کشور می کند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()