همچنین در فروش تجهیزات صنعتی ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا، حساسیت نسبت به نام تجاری کالاو وفاداری به یک نام تجاری، حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز، لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی، حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل، پیش بینی دغدغه و سردرگمی های مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان حائز اهمیت است.

مجموعه ای از مولفه ها وفاکتورهایی برای فروش کالباس بر وجود دارد که دانستن آن ها برای فروش کالباس بر ضروری است، که در اینجا به بررسی این نکات می پردازیم.

مصرف کنندگان دستگاه کالباس بر

استفاده از این دستگاه در فروشگاه های فروش کالباس بر محصولات پروتئینی بسیار کاربرد دارد. بنابراین کسانی که تصمیم به افتتاح یک سوپرمارکت، رستوران و فست فود را دارند، بیشتر اقدام به تهیه این وسیله می کنند.

فروشگاه ها و سوپرمارکت ها از دستگاه کالباس بر فروشگاهی و واحدهای تولیدی ورستوران ها، هتل ها و فست فودها از کالباس برهای صنعتی استفاده می کنند.

گروه بعدی استفاده کنندگان، مصارف خانگی محسوب می شود که از نوع کالباس برهای خانگی استفاده می کنند.

انواع کالباس برهای قابل فروش در بازار

کالباس بر فروشگاهی

این نوع اسلایسر در فروشگاه هایی نظیر سوپرمارکت ها،خرده فروشی ها، برخی فروشگاه های پروتئینی ها کارایی دارد. نحوه کارکرد این دستگاه به صورت دستی است و در برخی پروتئینی های بزرگ با حجم کاری بالا کالباس بر اتوماتیک نیز استفاده می شود که در بحث فروش کالباس بر نیاز متقاضی اهمیت دارد.

کالباس بر صنعتی

این دستگاه معمولا از قطر تیغه بزرگ تری برخوردار است و قادر به برش انواع کالباس با درصد گوشت بالا و حجم بالا است. عملکرد این دستگاه به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شود که با در نظر گرفتن میزان حجم کاری انتخاب می شود. یک اسلایسر صنعتی در سایز های 30 و 35 سانت ارائه می شود. پروتئینی های بزرگ، واحدهای تولیدی سوسیس و کالباس و کارخانجات بسته بندی معمولا از این نوع دستگاه استفاده می کنند.

کالباس بر خانگی

بسیاری از افراد برای رعایت بهداشت و حتی کسب درآمد خانگی اقدام به تهیه کالباس خانگی می کنند. و از آنجایی که برش اصولی و یک دست کالباس نیازمند دستگاه مناسب این کار است، خرید کالباس بر خانگی مانند خرید دستگاه کالباس بر محک برای برش کالباس خانگی یکی از نیازهای اصلی کاربران است. سایز تیغه این محصولات در مقایسه با مدل های فروشگاهی و صنعتی، کوچکتر است.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()