فاکتورهای مهم در قیمت کالباس برها

بنا به نیاز مصرف کننده و میزان استفاده، در دو مدل دستی و اتوماتیک اختلاف قیمت کالباس بر به وضوح دیده می شود. قطعا نوع دستی بسیار ارزان تر از انواع دیگر است.

همچنین هر چه سایز قطر تیغه کالباس بالاتر باشد، قیمت آن‌ نیز بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که بر قیمت کالباس بر تاثیر عمده می گذارد، نوع برند تولیدی و داخلی یا خارجی بودن آن است.

به صورت کلی کالباس برهای خارجی که عمدتا برندهای ایتالیایی در این میان بهترین دستگاه ها محسوب
 می شود نسبت به انواع تولیدات داخلی آن قیمت بیشتری دارند؛ اما به خاطر داشته باشید که برندهای داخلی نیز از لحاظ کیفیت قابلیت رقابت با کارهای مشابه خارجی را دارند.

برخی از مدل‌های کالباس برهای صنعتی یا فروشگاهی مجهز به ترازوی دیجیتال برای اندازه‌گیری وزن برش‌های کالباس و ژامبون نیز هستند که از قیمت بیشتری نسبت به مدل های دیگر برخوردار است.

البته تغییر قیمت در هر نوعی از کالباس بر به ویژگی هایی همچون: خانگی بودن مدل آن، خودکار بودن یا نبودن، قطر تیغه و جنس به کار رفته در بدنه دستگاه و ترازو دار بودن یا نبودن دارد.

نقش برند در قیمت گذاری کالباس برها

یکی از مواردی که در قیمت فروش کالباس برها مانند فروش دستگاه کالباس بر امگا نقش عمده ای دارد برند و کشور سازنده است. با توجه به نوسان نرخ ارز طبیعتا این روند باعث تفاوت قیمت محصولات ایرانی وخارجی خصوصا ایتالیایی شده است. با در نظر گرفتن این مولفه  در این مرحله خریدار باید تصمیم بگیرد کالباس بر ایرانی را انتخاب کند یا کالباس بر خارجی؟

کالباس بر ایتالیایی

ایتالیا یکی از کشورهای مطرح تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه ای صنعتی در سطح جهانی است. کالباس برهای ایتالیایی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین قطعات به عنوان محصولی با کیفیت و طول عمر بالا معرفی میشود. اگر استفاده زیاد از کالباس بر دارید و به دنبال طول عمر بالای دستگاه خود هستید کالباس برهای ایتالیایی را فراموش نکنید.

از معروف ترین برند های ایتالیایی می توان به کالباس برهای اوماس و امگا اشاره کرد.

کالباس بر ایرانی

کالباس برهای ایرانی در کنار کیفیت مناسب و قیمت ارزان نسبت به محصولات خارجی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده به گونه ای که توانسته کیفیتی همپای نمونه ایتالیایی را به بازار عرضه کند.

کارخانه محک و کارخانه پارس برش از تولید کنندگان برتر این دستگاه به شمار می روند که محصولات با کیفیتی را در این زمینه ارائه داده اند.

کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()